Naaaajs

Kom precis, precis hem från min träning.
Min kompis som har hand om min bloggdesign kommer snart att ringa mig så oroa er inte, viruset kommer att försvinna..

Som sagt jag var på träning och det gick fett med bra och jag är på så bra humör nu, synd att kvällen börjar närma sig sitt slut och att det snart är dags att sova. Nu kommer jag bara kunna njuta av mitt goda humör i några timmar hehe.
Jag vet inte hur ni brukar vara eller hur ni är, men när jag har gjort en bra träning och det har gått bra på träningen så känns det sååå bra inombords och det gör att jag blir på bra humör :D

Men anywaays, det första jag gjorde när jag kom hem var att slänga ner väskan på golvet, ta av mig jackan och typ ba lägga den någonstans i hallen sedan raka vägen mot kylskåpet för att dricka COLA!
Så jävla gott haha, var så himla törstig och ni vet hur det är när man är törstig och verkligen vill ha något att dricka. Jag satt och tänkte på läsken när jag satt på tåget på väg hem, jag typ suktade mig själv haha.
Det är inte direkt någon ny rutin... Jag brukar nästan alltid dricka läsk när jag precis har kommit hem från en träning, läsken smakar typ 1000x godare bara för att man har tränat och är törstig :P

Vad har ni för rutiner när ni kommit hem efter en träning??
Brukar ni också göra som mig att ni dricker läsk så fort ni kommit hem eller har ni något annat ni brukar dricka/äta haha?

Kommentarer
» Nathalie

Haha, brukar också bara sugen på läsk efter att jag tränat! Brukar oftast dricka läsk eller ramlösa, anything med bubblor:) när kommer låtarna upp btw? Det är ju onsdag nu ju haha<3

2010-03-23 // 22:55:58
» BS

COLA efter träning dödar!!! man kan dricka hur mycket som helst!

2010-03-23 // 23:01:07
» Anonym

SHET NÄR SKA DU LÄGGA UP LÅTARNA MR BRYAN!

2010-03-23 // 23:17:56
» Victoria

jag brukar mer gå och kolla om det finns något att äta efter att jag har tränat!:P



peace n love!

2010-03-24 // 09:39:03
» nicho

jag kör proteindryck när jag kommer hem från träningen ;) kroppen tar ju åt sig mycket mer protein efter att man tränat ;D

2010-03-24 // 16:55:43
URL: http://nichow.blogg.se/
» Anonym

Det är bra att käka och dricka direkt efter träning för då behöver kroppen återhämtning, helst ska man käka inom en halvtimma efter träning ;) Härlig fakta!

2010-03-24 // 20:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback