Nice!

Hey alla goa läsare!

Jag har suttit och kollat på derbyt mellan Real Madrid och Atletico Madrid.
Jag satt och såg på den i vardagsrummet tillsammans med Pappa men nu är jag i mitt rum och tänker sätta igång och klippar lite ur matchen jag hade idag. Såg att det var några stycken som vill att jag lägger upp mina highlights från matchen så det tänker jag göra alldeles strax hehe.

Ni kanske undrar varför inlägget heter nice??
Jo det är för att jag har fått över 20 kommentarer av er läsare i inlägget där jag ville att ni skulle tipsa mig om filmer. Fan vad schyssta ni är, ska ta och försöka se på alla filmer om jag kan haha. Skönt att det snart är påsklov, man kan säga att ni har försäkrat mitt påsklov med filmer :)
Fett nice och btw, TACK!

Kommentarer
» ;)

Tack själv för din grymma blogg!

2010-03-29 // 02:02:45
» Sabina Svensson

Din blogg är bäst ! :O

2010-03-29 // 13:31:59
» miriam gonzales

hej bryan!

okej det här har inget med det här inlägget att göra i know,men ja skriver iaf här:

Kan inte du knäppa ett kort på alla dina converse det verkar som att du har miljoner haha.

puss!

2010-03-29 // 18:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback