Ny design!

Okey jag är nöjd med min desgin..
Den är inte riktigt klar ännu, lite små ändringar kommer att ske under kvällen..
Som sagt små ändringar, ändringar som ni säkert inte ens kommer att märka så man kan säga att designen kommer att se ut som den gör nu. Jag måste tacka min kompis Sandra för designen. Stort tack!

Nu till headern!!

Är det bara jag som tycker att den ser amatöraktig ut?
Det var faktiskt jag som gjorde den hahah.
Kände att jag ville testa göra en header alldeles själv men det gick inte så bra som ni ser!
Men den är inte helt katastrof asså den funkar ju :P... Med tanke på att det här är den första headern jag gör själv så är den helt OK!
Hur som helst så kommer jag att ha den här under tiden jag fixar en annan.
Kan du hjälpa mig med header så kontakta mig på myspace eller facebook :)

Kommentarer
» Vanessa

skit snygg B;)

men varför kan man inte ringa dig längre?? vill gärna ha svar

2010-03-31 // 21:30:08
» BS

Den är inte så snygg för att vara ärlig.. nice om du fixar en ny. Den ser amatörmässig ut precis som du säger, är ingen hatare haha ;)

2010-03-31 // 23:01:24
» Anonym

BYTTTT SNABBT DEN ÄR INTE BRA,

2010-03-31 // 23:09:22
» cisco

haha du e rolig bryan. sjukt ful header :D

2010-04-01 // 01:12:08
» Sara

Jag tycker mkt bättre om den andra!

2010-04-01 // 17:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback