Nyvaken

Go'kväll på er haha.

Fan vad jag blev trött när jag kom hem från skolan idag.
Jag kastade in två korta inlägg här på bloggen sen var jag fett med nära på att somna.

Jag somnade inte direkt för att jag kom på att jag ville se på Fresh Prince.
Jag satte på kanal 5 och gissa vad som visades istället? Jo Vänner...
Vänner är inget jag kollar på så jag la mig i sängen och somnade direkt.
Det var asskönt att sova, ojojoj så skönt det var hehe.

Jag vaknade vid halv 8 och undrar om jag kommer kunna sova sen när det är dags...

Jag antar att några av er också har varit trötta,
har ni krigat för att hålla er vakna eller har ni också sovit haha?

Kommentarer
» M E L I K E <3

Krigat för att vara vaken :P

2010-03-18 // 20:39:50
URL: http://HTTP://FOUNDMYSWAG.BLOGG.SE
» theresa

hahahhaha jag KRIIIGADE för att vara vaken va skit trött när ja kom hem.jag sätter på en film för att inte somna och sitter upp i sängen och tittar..men men efter fem min deckade jag och vaknade av att jag låg i min säng :P så de va lika bra att fortsätta sova :D

2010-03-18 // 21:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback