OFF TO THE GYM!

Shoo Blogg!

It's Mr.Do it for the ladies, som ni ser så ligger jag på sängen och tar det lungan.
Jag slutade rätt så tidigt idag, kom hem för typ en halvtimma sen...

Jag har träning senare ikväll men jag ska träna själv istället så jag har hela dagen framför mig och kan plugga.
Vi har fysträning med laget men jag har pratat med min tränare och vi kom överens om att jag kör på gymmet istället. Jag har som sagt ett prov imorgon, ett religionsprov. Så jag måste plugga rätt så mycket idag, det är många sidor jag måste läsa kan jag säga hehe.

Men, men.. Jag ska ta och äta nu sen tänker jag packa ner väskan med träningskläder och dra till gymmet.

Btw, var jag den ända som inte orkade gå till skolan idag?
Jag gick till skolan men jag var så himla trött, mina ögon asså ååhh.
Ville ba blunda hela tiden, var verkligen fööör tröööt!
- Som sagt, det är en Måndag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback