OMG

Som ni ser på bilden ser jag nästan ledsen ut haha.
Det är jag inte ska ni veta... Jag är bara lite nervös...

Har suttit och kollat på första halvleken mellan Arsenal och Barcelona och precis som jag skrev på facebook så var nog den första halvleken av matchen de snabbaste 45 minuterna i mitt liv!
Det hände så mycket under matchen, så jävla mycket... Kändes som att de bara hade spelat i 20 minuter.

Ni anar inte hur mycket jag har hoppat och skrikit under den första halvleken..
Min Mamma flippa ur på mig fan, helt seriöst asså.. Hon blev fan sur på mig för att jag typ överdrev men jag tycker inte att jag överreagerar.. Det är fan kvarts-final och vi måste bara vinna..
Jag skriker och hoppar som en "galning" men det är bara kärleken till sporten.. Fotbollskänslan... Det är något Mamma aldrig kommer förstå mig på hhaha.

Nu ska jag göra mig redo för den andra halvleken.. Om jag nu vågar att titta ens...

Btw, är jag den ända här som har hoppat och skrikit under matchens gång :P ?

Kommentarer
» nathalie

heeej katt , vad hete din facebook =]

2010-03-31 // 22:14:42
» BS

haha bäst då fabregas satte 2-2!!!!!! :D men får se hur de går borta, blir svårt, men chansen finns!

2010-03-31 // 22:59:06
» Anonym

haha feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeett ful din blogg e nu

wtf man?!

2010-03-31 // 23:09:50
» kadija

jag flippa när fabregas gjorde mål , från 0-2 till 2-2 vikken känsla man fick lättnad ! <3

2010-03-31 // 23:33:10
URL: http://sugaah.blogg.se/
» Donna

neej :p

2010-04-01 // 01:01:53
URL: http://dunnaalimi.blogg.se/
» Rachel

NÖÖÖJJH DE INTE BARA DU ASÅ!!, SÅ JÄVLA BÄST VÅR MÅLVAKT ÄR NÄR HAN RÄDDAR ALLA DOM DÄR CHANSERNA DOM FICK I FÖRSTA HALVLEKEN ERIÖST VI VINNER ARSENAL MITT HJÄRTA!

2010-04-01 // 15:23:59
» sarita

haha jag och mina vänner blev galna, fast jag är på barcas sida så vi slet nästan av oss tröjorna när det blev 2-2 haha! Men vänta bara på hemma plan kommer vi ta er ;)

2010-04-01 // 15:44:21
URL: http://zcara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback