Raka eller Spara + Reklaminspelning

I videoinlägget jag la upp tidigare idag frågade jag er läsare om jag ska spara mohawken eller raka bort den.
Det var 50/50 faktiskt, vissa tyckte jag borde spara den, vissa tyckte att jag ser bra ut i mohawk fast sötare ut utan den hehe. Vissa tyckte lite annat men nu är det så att jag precis fick ett samtal.

Ska på reklaminspelning nu på fredag, det ska vara festscener. Jag måste och ska se bra ut, visst kan man se bra ut med mohawk fast haha nää, inga risker... Vill inte ta några risker så jag ska ta och raka mig nu.
Längtar som fan till Fredagen hehe, det kommer bli grymt!

Efter att jag har rakat mig så spanar jag in med mina nya converse :D
Kul att några av er redan har kommenterat och gissat vilken färg jag har köpt hehe.
Du får vänta och se om du gissade rätt, spanar in snart igen.
PUSS

Kommentarer
» BS

Bra haha, av nån anledning känns mohawk lite oseriösare :P så de passar inte lika bra

2010-03-24 // 22:24:22
» Anonym

Vart kan man se reklamrna sen?

2010-03-25 // 16:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback