Raymond vs Raymond

Idag släpper Usher sitt nya album Raymond vs Raymond!

Detta är Usher's sjätte album!

Det här albumet kommer inte att bli misslyckat, det kommer att sälja så bra som alltid!
Usher har sålt över 30 miljoner album världen över.. Japp ni hörde rätt, 30 miljoner!

Jag kommer ihåg när jag var mindre då alla mina tjejkompisar var galna i Usher hehe.
Jag menar verkligen det, alla var tokiga i honom.
Då fanns ingen Chris Brown liksom, Usher var dagens Chris Brown.
Han är fortfarande gillad av många så klart men grejen är den att Usher har äldre fans till skillnad från tex Chris Brown. Det är nog en anledning till varför man inte hör så många tjejer prata om Usher. Jag menar Chris Brown har 15 åringar som ba; Omg, jag älskar CB.. Medans Usher har mogna 20 åringar som inte är groupies liksom.. Ahh ni förstår vad jag menar..

Men hur som helst, nu tillbaka till musiken!
Usher har så många bra låtar att jag inte kan välja vilken jag gillar mest!
You got it bad, You don't have to call, You remind me, His mistakes, Love in this club är bara några av hans låtar som jag gillar enormt mycket.

Fråga mig inte hur men jag ska fan ta och fixa Raymond vs Raymond tro mig hehe.
Det här albumet är ett måste!!

Usher hade det lite tufft förra året då han och hans fru separerade.. Han har väll klarat sig helt OK medans det har gått rykten om att hon fortfarande inte är helt över honom och att hon blir avis när hon ser honom med andra tjejer...
But hey, that's life!

Här bjuder jag på två sköna låtar från albumet.


Någon mer här som tänker fixa Raymond vs Raymond? ;)

Kommentarer
» steff

han är bäst!

aa den ska man lugnt köpa

2010-03-30 // 17:04:37
» Anonym

Hahaha vad snackar du om egentligen? Att Usher har mer fans som är över 18 än vad CB har? Den enda skillnaden mellan deras fans är att CB har många många fler fans.

2010-03-30 // 17:10:11
» Anonym

albumet finns på spotify hihi:D

2010-03-30 // 17:17:55
» Anonym

ladda ner på limewire

2010-03-30 // 17:41:46
» nicho

lätt ingen tvekan! :D

har väntat på albumet sjukt länge nu och från dom låtarna jag hört från albumet så har ingen av låtarna vart en besvikelse! ;D

2010-03-30 // 17:54:46
URL: http://nichow.blogg.se/
» Anonym

hahaha vadå cb har mer fans nejnej! och cb har kanske blivit kändare världen runt för de med rihanna

2010-03-30 // 23:18:41
» naima

simply the best!

2010-04-01 // 18:35:50
URL: http://foreveryoung24.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback