Shit

Jag vaknade precis!! :O

Jag är helt chockad faktiskt haha, jag var ju inte alls trött under dagen utan jag var helt pigg och glad. Jag började bli lite trött när jag satt med Pappa och kollade på Arsenal's match mot Burnley, jag satt på soffan och halvsov typ... Vid vissa stunder under matchen så sov jag och så vaknade jag till efter någon minut, så höll jag på i typ 10 minuter, jag såg Arsenal's första mål sen gick jag och la mig i sängen..

Vad tror ni hände?
Jo jag somnade direkt, jag tror inte ens någon skulle hinna räkna till tre före jag somnade.
Jag menar, jag var som sagt så glad och pigg under dagen.. Vad fan hände lol?
Jag var nog överpigg asså haha..

Men i alla fall nu är jag vaken och ska ta och äta, sen tänker jag se på matchen mellan Real Madrid och Servilla. Det kommer bli en bra match, ser verkligen fram emot den matchen... Och juste! Arsenal vann med 3-1.. fan att jag somnade ville se hela den matchen, skönt att Walcott hittat målet igen!

Btw, är det någon annan här som precis har vaknat eller är jag den ända? :P

Kommentarer
» Anonym

jag vakna oxå nyss men det var för att jag var uppe tidigt idag XD

2010-03-06 // 19:37:21
» nicho

hahaha shit ^^ för mig äre helt omöjligt att sova under dagen så nej :p

2010-03-06 // 19:42:33
URL: http://nichow.blogg.se/
» Jasmin !

Jag vaknade också runt den tiden, men kanske bara för att jag la mig 6 på morgonen :P

2010-03-06 // 20:34:52
» Anonym

jag är sjuk as hell, satt och kollade på precious och sen sov jag bort nästan hela dan, not good :O

2010-03-06 // 20:38:10
URL: http://seydu.blogg.se/
» farre

hej bryan! du måste gilla denna killen! Justin Bieber - Baby ft. Ludacris



HANS RÖST DAMN!

2010-03-06 // 21:12:49
URL: http://dejavu.blogg.se/
» ;)

haha NEEEJ de absolut ingen mer..! :D men raeal vann me 3-2, najs!

2010-03-07 // 00:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback