Singel

Shit, kom att tänka på att jag har varit singel i ett bra tag nu.
Vart är min cinderellaaah??

Haha, ne men jag hade inget förhållande under den långa, kalla och mörka vintern.
Det är faktiskt då man vill ha någon som mest, jag klarade mig faktiskt rätt så bra utan att vara tillsammans med någon och det är jag stolt över haha.

Nu börjar det bli varmare och ljusare ute... Tänk att sommaren snart är här...
Det är fan då man njuter som mest av att vara singel!
De som har varit i ett förhållande under vintern har haft det fett med mysigt medans vi singlar inte har haft det.

Nu när sommaren närmar sig så är det våran (singlarnas) tur att ha det kul :D
Finns fan inget bättre än att vara singel under sommaren!
Håller ni inte mä mej ;)

Kommentarer
» Anonym

Alltiddd!!! men assoe bryan har en fråga:Vet du ett ställe ja kan snagga mig kort billigt?:D skulle vara fett tacksamm om du svara:P

2010-03-24 // 19:43:58
» Anonym

haha ja, tror fan det stämmer.. sommaren är ju då man vill flippa som mest :D

2010-03-24 // 19:59:08
» Sara

haha så sant! :D

2010-03-24 // 20:01:04
URL: http://shaawty.blogg.se/
» Anonym

truuuuuuuuuue

2010-03-24 // 20:42:37
» Sii

joo.. men ändå föredrar jag vara med min kille så vi kan ha det kul på sommaren oxå ! checka in min blogg

2010-03-26 // 22:12:16
URL: http://fierccely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback