Skön seger

Sho blogg!

Det kanske inte märks på bilden så mycket men tro mig jag är så otroligt trött och har så jävla ont i hälsenan.
Jag kan fan knappt gå, jag haltade hem. På tunnelbanan kollade folk på mig och typ undrade vad som hade hänt hehe. Jag fick fan en spark under matchen, det roliga är att jag inte kände av något under matchen men sen efter jag hade duschat och jag började sätta på mig mina kläder så började värka som fan!!
Men anyways, fyfan vilken skön seger det var idag.

Till och börja med så kan jag säga att vi hade underläge i den första halvleken, vi låg alltså under med 1-0.
Det blev inte så mycket bättre i den andra halvleken då de fick en straff vilket gjorde att vi låg under med 2 mål.

Med 18 minuter kvar så gör jag faktiskt mål hehe, jag börjar undra om det är mina superfly som gör att jag gör mål nästan hela tiden... Nu har jag gjort 3 mål på 4 matcher och hoppas på att det flyter på som det har gjort.
Men hur som helst så gör brorsan Musse (Zizou/Ballack) också mål. Det stod 2-2 helt plötsligt!!
Vi pushar på och jag dribblar lite på kanten och slår sedan in ett inlägg till min anfallskollega Thomas (Didier) som nickar in den.. Shooo! Vi tar ledningen haha. 3-2 till oss. Och sen så gjorde jag ett till lågt inlägg som når fram till en medspelare som sätter dit bollen.

Från att ligga under med 2 mål så vänder vi hela matchen till 4-2 på bara 18 minuter!
Fan vad nice!!

Btw, familjen var där och kollade.
Mamma filmade men batteriet höll inte riktigt hela matchen men om ni vill så kan jag klippa lite från matchen och lägga upp det på bloggen... Bara om ni vill hehe??

Kommentarer
» Anonym

halsont sugeer, själv brukar jag missbruka halstabletter när jag har ont i halsen :D

2010-03-28 // 20:26:05
URL: http://shaawty.blogg.se/
» Anonym

din dummer! han skrev att han har ont i HÄLSENAN inte halsen hahahah

2010-03-28 // 20:32:27
» Anonym

lägg uppppppppppppppppppp !!!!!!!!!!!!

2010-03-28 // 20:55:45
URL: http://hilals.blogg.se/
» Mini

Bryan din pajas, klart vi vill se din match vad trodde du? lägg upp nu! :D

2010-03-28 // 21:38:10
» S

Klart du ska lägga upp :O :D

2010-03-28 // 21:40:57
» Anonym

lägg upp bryan :D

2010-03-28 // 21:47:56
» Anonym

Ja lägg upp :)

2010-03-28 // 21:51:39
» Anonym

lägg upp mannen:D:D:D

2010-03-28 // 22:29:43
» BS

haha driver du? Lägg upp NUUUUUUUUUU! ;D

2010-03-28 // 22:36:03
» Anonym

HAHAHAH har du märkt själv , att du säger typ hela tiden men hur som helst HAHAHAHAHHA ! xD

2010-03-28 // 23:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback