Soft

Softar med Pappsen i vardagsrummet.
Vi kollar på matchen mellan Barcelona och Valencia, det är halvlek nu så jag passar på att skriva ett inlägg lite snabbt...

Shit vilken tur Barcelona har haft, Valencia har spelat asbra de första 45 och förtjänar helt klart ett mål.
Barca vet att de måste vinna för att inte tappa poäng i kamp om ligaguldet.

Real spelar ju senare på kvällen så om Barca spelar oavgjort eller förlorar mot Valencia så har Real ett gyllene läge att dra ifrån Barca lite grann.

Jag längtar till Real matchen,
det ska bli kul och se hur de reagerar efter förlusten mot Lyon tidigare i veckan.
Jag kan slå vad om att ingen i Real kommer att skratta eller skoja på plan ikväll.

Jag kan tänka mig att Cristiano är fett med sur... Han ville så jätte gärna vinna Champions League igen men han får vänta ett tag till. Jag antar att han kommer visa sin ilska på planen ikväll, han kommer säkert göra två mål hehe.

Kommentarer
» Anonym

REAL VINNER LÄTTTTTT , BARCA KOMMER FÖRLORA

HALA MADRID

2010-03-14 // 20:05:21
» Anonym

POÄNG!! inte poeng

2010-03-14 // 20:26:04
» Victoria

tror faktis att real lär göra många mål bara för att de förlorDE i cl det brukar bli så.. :)

men HALA MADRID!



peace n love

2010-03-14 // 20:45:12
» M

VISCA EL BARCELONA ♥♥♥♥

2010-03-14 // 20:58:06
» M E L I K E <3

Fotboll är tråååkigt fan :p

2010-03-14 // 21:11:50
URL: http://HTTP://FOUNDMYSWAG.BLOGG.SE
» -

real vinner:D

2010-03-14 // 22:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback