Softish

Sho blogg!

Jag har suttit och softat, dock inte med musiken som jag oftast bruka göra.
Den här gången tog jag det faktiskt lugnt och läste fotbolltidnigar.
Det är inte vilka fotbollstidningar som helst utan de är från England. Jag fick de faktiskt idag, min syrra hade skicka de till mig utan att jag visste om det så det var en liten överraskning :)

Det är tre assköna tidningar som faktiskt är sååå mycket bättre än fotbollstidningen GOAL som jag prenumererar på just nu.

Det fjärde numret (APRIL) av Arsenal's assköna magazine!

Den sköna fotbollstidningen MATCH som motsvarar svergies GOAL.
MATCH är så mycket bättre än GOAL och så mycket roligare att läsa!

Sedan en till MATCH tidning fast den här är lite mer speciell eftersom det är lite extra material i den.
Som sagt, extra material hehe. En musmatta och en väska :)

Och så får man massor med bilder/affischer.
Det som är så bra är att man själv kan klippa ut vilka bilder man vill ha och så...
Cristiano Ronaldo ska jag lätt klippa ut och sätta upp någonstans på väggen, det som är så najs är att det typ står lite fakta som tex att han gjorde ett straffmål i sin La Liga debut med Real Madrid.

Så jävla bra tidningar, kommer nog be syrran skicka hit tidningar varje månad, alltså varje gång ett nytt nummer släpps hehe.
Btw, vem tycker ni ser värst ut på bilden??
Haha, själv tycker jag att Ronaldinho ser så klockren ut med sina tänder längt uppe till vänster hahah!

Kommentarer
» Anonym

hallåå säger du grattis till folk som fyller år på fb? :D hahah

2010-03-29 // 18:04:55
» BS

HAHAHAA aa ronaldinho ser fööör skön ut! :D men sköna tidningar! GOAL är ganska dålig tycker jag, Står mest skit i den. :(

2010-03-29 // 18:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback