Softish

It's Mr.Do it for the laaadies!

Haha, vad händer alla söta och sköna läsare?
Hoppas ni mår fint för själv mår jag brabra!

Jag har verkligen slappat hela dagen, jag har sett klart på filmen Welcome Home Roscoe Jenkins som jag inte såg klart på igår natt eftersom jag somnade.
Efter filmen så satt jag med Pops i vardagsrummet och kollade på fotboll.
Arsenal vann sin match med 2-0 fast än man spelade med en man mindre i hela den andra halvleken.
Vermaelen fick rött kort i slutet av den första halvleken och West Ham en mycket tveksam straff.

Närmare kvällen kom min storasyster Diana besök.
Vi satte oss allihopa på soffan i vardagsrummet och kollade på Americas funniest home videos.
Det var en mysig liten lördagskväll med familjen, en skön stämning med mycket skratt :)

Kommentarer
» Anonym

CHILL! ;D

2010-03-21 // 00:29:26
» Sara

vad mysigt att bara sitta hemma och ta det lungt med familjen! :)

2010-03-21 // 03:03:43
URL: http://shaawty.blogg.se/
» ida

gosch, så otroligt fin!

2010-03-21 // 10:50:43
URL: http://idathemptander.blogg.se/
» Jovan o Karre

Tuung blogg bror :)

2010-03-21 // 12:17:30
URL: http://jovkar.blogg.se/
» Anonym

har en bra tävling du kan ha :)¨

du borde lotta ut ngn av dina bloggläsare o låta de träffa dig kanske fika :)

du skulle göra min dag om du tog upp de här i din blogg :) förstår om du inte vill det men bara en tanke :) puss

2010-03-21 // 12:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback