Terry invented 6

Haha, har kollat igenom mina videos från Sommaren 09 och jag måste säga att jag har hittat många roliga videos. Jag kommer lägga upp vissa på bloggen men dock inte alla direkt. Ni kommer själva märka att några videos droppar in då och då.

Den här videon är från Sommarlovet när min kompis Terry var här och hälsade på från London.
Vi va några stycken i vardagsrummet, jag kommer ihåg att jag spelade FIFA men tog en liten paus och medans alla typ spelar FIFA så ska Terry ställa sig upp och dansa... Typsikt honom hehe.

Jag filmade honom i smyg, jag vet inte direkt vad han försöker förmedla men kanske vill han att ni tjejer ska veta att han invented 6? haha.
Btw, han kommer hit under påsken ;)

Kommentarer
» Anonym

påsken... ska räkna ner dagarna haha ;)

2010-03-03 // 01:06:38
» whitie

asso din lilla tööööööööönt !! på riktigt jag stör mej på dej som faan !! vem tror du att du är egentligen ??

Innan gillade jag dej som bloggare , men nu är du fan smuts !! du har för mycket fucking horluuuuuuuft !! tror att du är finast och grejer , men neeeeeeeeej lilla gubben du har fel !!

Du är nt finare än ngn annan... och säg nt te min kompis att hon är omogen för det är du som är det din tööööööönt !! asso seriöst tagga ner med luften.. och sluta tro att du är ngt ... du kommer ändå aldrig bli det .... din battyboooooooy !!

2010-03-03 // 01:25:13
URL: http://whitiemixbrownie.blogg.se/
» Rafael Dinero

kommentaren ovanför,de bah säga hey hater u see me



låten förklarar allt http://www.youtube.com/watch?v=YI_foK7md1U



peace ....

2010-03-03 // 01:47:21
» moa

Hahahaha älskar när du säger att du aldrig skulle vilja vara med i det där programmet typ 10 gånger, så söt :D

2010-03-03 // 03:00:56
URL: http://chocofudge.blogg.se/
» Anonym

hahah vilken blatte där uppe

2010-03-03 // 07:36:08
» ><

skitunge som kommenterar där uppe...

2010-03-03 // 07:36:53
» Alex

Är det terry som spelade i vasa förut? han är tuung!

2010-03-03 // 12:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback