Thank Me Later...

Så heter Drake's efterlängtade debutalbum!
Snart släpper Drake sitt debutalbum!
Under tiden tänker jag bjuda er på första singeln från albumet som släpptes igår!
Jag lyssnade på låten för första gången imorse och måste säga att den är riktigt nice!
Säg mig en låt av Drake som inte är nice? Haha, exakt, jag tänkte väll det.. Alla hans låtar är fan assköna.

Singel heter Over och är som sagt första singeln från debutalbumet
Thank me later.
Visst var låten bra!?

Den kommer man kunna lyssna på flera gånger under tiden man väntar på att albumet ska släppas.

Kommentarer
» Anonym

älskar den :)

2010-03-05 // 13:55:00
» Drizzy!

Han kommer släppa albumet i Maj, så ni vet!

2010-03-05 // 14:59:42
» Anonym

Lyssnade på den precis

2010-03-05 // 16:08:34
» Anonym

älska hela han

2010-03-05 // 18:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback