Trött&Seg

Shit vilken seeeg dag jag har haft.

Jag har varit trött hela dagen och jag tror det beror på reklaminspelningen som tog hela dagen igår.
Jag ligger just nu i sängen och kollar på tv, det har jag gjort hela dagen... tv,tv,tv!
När jag vaknade kollade jag på taking the stage sen har jag suttit och kollat på fotboll hela dagen.
Surt att Arsenal spelade oavgjort i sin match!

Imorgon blir det roligare för er läsare att läsa bloggen för imorgon är det dags för veckans låtar.
Hur som helst, jag är så trött och seg så jag ska ta och sova nu...
Visst, jag är trött men det hindrar mig inte från att bjuda er på ett litet smile :)

Sov gott och dröm sött!
Btw, är jag den ända här som har kännt mig trött och seg hela dagen??

Kommentarer
» nats

you are not alone jag är också trött men vet inte varför :/

2010-03-28 // 00:29:39
» BS

Jag också.. fett dryg dag. :(

2010-03-28 // 13:35:21
» Anonym

Asså du har du inget annat för dig än att ta va dig tröjan , dricka te , gymma och fotboll och blogga boy u really dont have a life tråkig e du och plus du tror att du e överfin men du e nt så fin som du tror och snacka om att tjejerna som gillar dig ha dålig smak .

2010-04-01 // 02:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback