VECKANS LÅT ! ! !

WOHOOO!

Nu ska jag ge er det ni eller de flesta av er har väntat på, nämligen veckans låt!
Men innan jag gör det så vill jag passa på tacka er alla söta och sköna läsare som kommenterade och önskade låtar.

Fan vad sköna ni är haha, jag förklarade till er att jag var besviken med era låtval förra veckan och vad var eran respons då? Jo 111 fuckin kommentarer med asbra låtar haha!
Ni måste förstå att det inte är enkelt för mig att välja ut en låt utav 111 andra låtar.
Inte ens det, det var mer än 111 låtar för vissa önskade flera låtar på en och samma kommentar!
Den här veckan blir lite speciell, det blir inte veckans låt utan det blir veckans låtar!
Jag valde ut 3 sköna låtar som jag inte tvekade på ett dugg när jag såg kommentaren.
Stort tack till Cassandra, Chilena och R.

Grymt bra låtval!! Men egentligen får man inte hålla på och önska flera låtar på en och samma kommentar!! Det blir bara orättvist för de andra som skrivit en låt på sin kommentar så kom ihåg det till nästa gång. Alltså nästa gång räknas det inte om ni skriver flera låtar på en och samma kommentar.

Anyways, de tre låtarna jag valde var;
Young Money - Bed Rock

Bow Wow - Outta My System

Chris Brown - Chase Our Love

Jag valde Bed rock för jag diggar den fett och tycker att den är fett med skön!
Outta my system valde jag för att jag inte har lyssnat på den på ett jävligt bra tag, jag valde den också för att den är riktigt skön och väcker otroligt många minnen när det gäller mitt kärleksliv. Till slut valde jag Chase our love för jag gillar den låten enormt mycket, handlingen i låten är väldigt bra. Melodin som man hör i början av låten fastnar alltid i mitt huvud haha, helt cp i know men lyssna själv så kommer du förstå vad jag menar :P

Jag har skrivit det förut men skriver det igen...
För att hitta veckans låtar spana in höger sida på bloggen ovanför 'senaste inläggen'.
Det är nog inte så svårt att hitta låtarna nu när det är 3st haha!

Btw, vad tycker ni om låtarna jag valde? Najsa eller hur?

Kommentarer
» idah

"call me mr flintstone, i can make your bed rock" haha, kmr ihåg att lloyd sa d skämtet på wild n out en gång, kanske därifrån han har tagit d ;)

2010-03-08 // 23:01:34
URL: http://idasminiblogg.blogg.se/
» Anonym

Helt ok.



Men det är så förutsägbart på något sätt, helt allvarligt du kan inte BARA gilla RNB. Jag försöker verkligen inte dissa men ibland blir det så likt hela tiden.



Nej, nästa gör något annorlunda! Ta någon annan musikstil, det behöver inte vara rock.

Reggae, house? Vad som helst.

2010-03-08 // 23:02:43
» Anonym

Riktigt sköna låtar.. förstår att de var svårt att välja. Och kul med 3 stycken också! :D

2010-03-08 // 23:16:54
» Anonym

roligare när du själv kommer på en

2010-03-08 // 23:29:55
» Elina

bryan va tycker du om sex på första träffen? är du den som skulle ha det på första träffen eller väntar du på om de känns rätt?

2010-03-08 // 23:44:57
» Sara

Bryan va hände med veckans frågor&kommentarer ? jag undrade det förra veckan också ! :O haha har du glömt bort det eller ?

2010-03-09 // 00:01:00
» Anonym

dåligt bryan!

2010-03-09 // 10:52:27
» vasalund

Bryan vilket lag spelar du i nu?? kan du svara någon gång???! sedan läste jag det här i vasalunds gästbok: Datum: Måndagen den 08 mars 2010, 15:38:01

Namn: Vasa

Bryan var ganska duktig men var sällan ordinarie i startelvan, så vilken slutsats kan man dra då...Räcker inte bara med att vara ganska snabb...



2010-03-09 // 14:34:21
» melody

de där är inte music:S.

eller bara den med young money

2010-03-09 // 16:48:35
» malin

ahah det där e musik vad snackar du om? bow wow låtenm e föööör braa

2010-03-09 // 21:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback