Veckans låtar!

Nu är det så att jag precis har läst alla namn på låtarna som ni har önskat!
Till och börja med så kan jag säga att det blir tre låtar som de två senaste veckorna..
Det ända som ändras den här veckan är att jag väljer en låt så det blir endast två låtar som ni läsare har önskat.

Jag satt i vardagsrummet för ett tag sen och kollade på ZTV, de spelade upp en låt som jag verkligen gillar.
Hey Daddy av Usher!
Helt klart, utan tvekan min favorit låt just nu! Ingen snack om den saken..

Låten är så jävla nice, jag läste precis klart lyricsen till låten och den är fett med nice!
Musikvideon är fett med najs den också, den innehåller mycket känslor (kärlek) och lite dans..
Diggar den enormt mycket och som jag skrev för ett bra tag sen så är Usher en av mina favoritartister!
Det här är min låt jag skiteri :D ...
Hey ladies, Dääddy's home ;)

Melissa önskade låten Bow Wow ft Omarion - Let Me Hold You.
Grattis Melissa, you got me! Den låten är riktigt skön, Bow Wow med på veckans låtar ännu en gång. Det är tredje veckan på raken han är med! Låten let me hold you är så otroligt skön, en riktig klassiker.

Den låten väcker gamla minnen, kommer ihåg att den släpptes 2005 då jag bara var 14 år hehe.
Låten och videon är jätte gullig, jag brukar faktiskt lyssna på den när jag behöver lite kärlek hihi.
Ladies, om ni behöver någon så Let me hold you, down =)

Och den andra låten som jag väljer är....
Jason Derulo - In My Head önskad av B.

Jag behöver inte skriva så mycket, Jason Derulo kommer ju bara med hitlåtar och den här är ju en hit den med!
Gillar att han alltid har så fina tjejer i sina musikvideos!!
Mwwaahh på tjejen i musikvideon... Så jävla najs hon är aså :)

Såja, då var det klart!!
Se till att du är med och kommenterar på Söndag så kanske den låten du önskar blir den jag väljer ;)
Innan jag avslutar inlägget så vet ni vad ni ska göra hehe.
Kommentera vad ni tycker om veckans låtar!!
Själv är jag fett med nöjd, jag valde ut en låt själv sedan valde jag ut två låtar som ni hade önskat.
Usher, Bow Wow & Jason Deruuuloo. Det kan inte bli mycket bättre haha.

Kommentarer
» Anonym

driver du? de var ju jag som hade önskat hey daddy av usher! läs igenom kommentarerna igen så ser du att jag kom med den låten, vadå att de var endast två låtar som vi läsare hade önskat? pass hejdå

2010-03-29 // 20:59:46
» Anonym

TUNGA låtar!! ;) särskilt den me usher.

2010-03-29 // 21:26:36
» Oliivia

asså keff du ee... vadå min låt ? haha 1000 år sen låten kom ut och sen när man skriver att man önskar låten så säger du att det är din låt.. JAG va först på den sen låten kom ut och sen videon kom ut, vilken din låt

2010-03-29 // 21:28:08
» bryan massa the king

kul att du valde den låten jag tyckte, jason derulo - in my head

2010-03-30 // 14:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback