Veckans låtar!

Nu mina läsare, nu ska ni få det ni har längtat efter så mycket!
Det är några stycken som har kommenterat vissa inlägg och frågat när jag tänker välja ut veckans låtar och jag kände verkligen pressen haha, nu är det dags..

Det var inte lika många kommentarer som förra veckan då jag fick hela 111 kommentarer men det spelar ju ingen roll om jag får 111 kommentarer med si så där låtar. Bättre med 61 ordentliga kommentarer!

Hur som helst så var det väldigt svårt för mig att välja ut låtar, ni har sån otrolig bra musiksmak.. Nästan bättre än min haha, bara nästan ;) Ne men fan jag diggar eran musiksmak.

Ni måste veta att jag väljer ut de låtar som jag känner; Ahh shit där, den här ska fan bli veckans låt!
Jag går liksom på första intrycket så det gäller att vara snabb med att kommentera..
Vem vet det kan ju vara så att de tre första kommentarerna får mig att känna shit de här tre ska upp på bloggen då struntar jag typ i att läsa alla andra kommentarer.

Jajaja, i know jag skriver mycket haha. Ni fattar säkert inte ett jack shit :P
Nu ska jag komma fram till saken!

De låtarna som jag valde ut och som gav med ett bra första intryck är:
JIBBS FT LLOYD - THE DEDICATION (AY DJ)
Bra val återigen Cassandra! Jag diggar den här låten FETT!

Nästa låt är, Bow Wow & Omarion - Girlfriend.
Shit Felicia du läste verkligen mina tankar haha!
Jag funderade på att välja veckans låt själv den här veckan men ändrade mig i sista sekund och jag hade redan bestämt mig för att välja just den här låten! Grymt val, grymt!!

Sist men inte minst, Lil Wayne - Prostitute Flange.
Nice val Vicky, den här låten är riktigt skön och handlingen är väldigt udda hehe.

Shit vad stolt jag är över era kommentarer den här gången.
Det var asnajsa låtar ni önskade men som sagt jag kan inte välja alla.
Men fatta vad sköna läsare jag har som diggar så skön musik som mig!

Tack till alla som kommenterade, fortsätt så kanske det blir just din låt jag väljer ut nästa gång ;)

Btw, innan jag avslutar inlägget.. Vad tycker ni om mina val?
Själv är jag nöjd, det här är nog den bästa veckan. 3 Riktigt sköna låtar!
Bow Wow har fan ledningen haha, han har varit med i veckans låt typ 3 gånger nu..

Kommentarer
» BS

Håller med, skönast låtar hittills! :D

2010-03-15 // 23:56:16
» melissa

yes, bow wows låt e fett bra hade inte hört den innan:)

2010-03-16 // 07:30:04
» nicho

tycker första och andra låten va grymma ;)

Girlfriend var skönast :o Har ju hört den flera gånger innan , för riktigt länge sen men haha , du har fått mig att börja digga den igen! :D

2010-03-16 // 17:07:12
URL: http://nichow.blogg.se/
» sara

Hej jag gillar din systers blogg jätte mycket vrf bloggar hon inte ofta

2010-03-16 // 17:13:24
» Camila

De två första var as sköna men sista va inte så jättebra :/ :D

2010-03-16 // 19:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback