We like her... and we like her too!

Hahah God morgon på er alla söta och sköna läsare!
Har ni sovit gott och drömt sött? Det har jag i alla fall :)

Jag vaknade för ett tag sen, jag vaknade vid kvart i två faktiskt!
Just nu sitter jag och kollar på Eurosport, det är Eurogoals så de visar lite mål från förra veckan.

Jag behöver en bra start på dagen så jag ska trycka på play och se på den här videon sen ska jag fixa en bra frukost ;)
Imma get in and on that pizzle!

Haha fan vad jag skulle vilja vara på den konserten,
det verkade vara helt flippat jue.

Kommentarer
» nicho

älskar låten asso! :D riktigt skön låt, riktigt nice performance, å alla ladies verkar älska låten haha :D

2010-03-03 // 14:28:31
URL: http://nichow.blogg.se/
» Samira

Hej Bryan kan du snälla säga vad låten heter som du hade på ditt videoinlägg den 8 Februari? :)

2010-03-03 // 14:32:38
» bellooow

bryan kan du inte byta veckans låt för den är verkligen dålig(inget illa menat).

men kan du inte ta treysongz-brandnew den e assbra puss

2010-03-03 // 14:36:01
» Anonym

hahaha pizzle ist för pussy

2010-03-03 // 16:26:09
» y

ja har sett den live haha ;) dock me hela yong money & inte drake

2010-03-03 // 17:10:33
URL: http://yolandaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback