13/5-10

Kom precis hem, var som sagt ute och träffade en kompis lite snabbt.

Jag satt hemma med shorts och t-shirt när jag fick reda på att vi skulle mötas. Jag kollade sl och bussen skulle komma om 8 minuter så jag bytte om snabbt! Satte på mig mjukisar och adidas tröjan, öppnade dörren och var på väg ut tills jag kom på att jag glömde min ipod..(kan inte gå någonstans utan min ipod haha) Så jag går in igen och hämtar den, joggar till busstationen och ser från långt håll att bussen är på väg. Jag lägger en rush och nu är frågan om ni tror att jag hann till bussen? Haha, ja det gjorde jag som tur är..:)

Det ända som fuckade mitt mode var när jag var på väg hem, det började regna och jag hade liksom bara min adidas tröja, hur kul är det:P

Kommentarer
» Emelie

du är så jävla söt Bryaaaan! :)

2010-05-13 // 19:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback