18/5-10

Bild från Sommaren 09
Shoo bloggen, hoppas ni alla mår bra! Själv är det chill:)

Jag har pluggat i ett bra tag nu och känner att jag behöver ta en liten paus.
Jag har faktiskt tid hos tandläkaren snart så jag tänker fortsätta med pluggandet när jag är hemma igen.

Jag tänker klippa mig idag också, det är dags...
Håret växer som ogräss haha, det växer så jävla snabbt. Senast jag klippte mig var för två veckor sen.
Men anyways, när jag är hemma från tandläkaren tänker jag först klippa mig och sen plugga!
När jag är klar med klippningen och pluggandet ska jag göra mig redo för min träning senare ikväll.

Fan då, jag börjar bli nojig... Kom på att tandläkaren kommer att bedöva min mun och jag hatar sprutor;(
Har jag någon frivillig läsare som vill följa med mig så jag kan hålla någon i handen när jag ligger där?

Haha, nä men jag får försöka tänka positivt...
Det ska bli skönt att fräscha upp tänderna och fixa mina två små hål!

Tro mig när jag är hemma igen kommer jag skriva ett inlägg om att jag aldrig mer kommer att dricka läsk och äta godis haha. Tandläkarna lyckas hjärntvätta mig varje gång jag är där och det är ju bra för de vill bara mitt bästa, men grejen är den att jag typ håller mig borta från läsk och godis i några veckor sen kan jag inte rå för det!

Aja, nu ska jag sätta på mig hörlurarna och röra mig mot Fridhemsplan där jag har tandläkare.

Kommentarer
» Anonym

Vad tycker du ör den finaste tatueringen en tjej kan ha, vart någonstans och vad för ngt?

2010-05-18 // 16:45:13
» Anonym

du?

Brukar du träna fotboll? alltså själv, utan laget..

I så fall, Hur ofta gör du det?

2010-05-18 // 19:46:47
» Anonym

Hej snygging :)

2010-05-18 // 22:23:28
» M

du är så söt, btw älska din blogg :)

2010-05-18 // 22:43:48
URL: http://supachics.blogg.se/
» sofia

bryan du är så fin :D inside out

2010-05-18 // 23:27:34
» lica

Bryan jag måste bara fråga dig en sak!! vart köpte du domdär byxorna på bilden och hur mycket kosta dom? har varit ute efter ett par sånna till min kille ett bra tag nu, och eftersom du är mr do it for the ladies så kan du väl ta och svara på min fråga? pussar!

2010-05-19 // 17:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback