3/5-10

Shoo blogg, shoo blogg, shoo bloggeeen:D
Jag softar i rummet och lyssnar på Snoop Doggs senaste album I WANNA ROCK. Det är väl ingen nyhet om jag säger att det albumet är grymt bra? Alla hans album är grymma fan, snubben är en levande legend!
Diggar alla låtar i albumet, beatsen på låtarna är tunga som fan asså, har du grymma högtalare med tung bas så höj volymen till max säger jag bara haha;)  En låt jag gillar extra mycket är That's tha homie...
Även The Cure är fett skön, haha asså jag kan hålla på så här hela dagen fan... Alla låtar är tuuunga!!:D

Hur som helst, jag kom hem för ett tag sen... Jag var på gymmet och pumpade hårt.
Jag funderar på att plugga snart, har lite grejer jag måste göra klart.. Det är ju inte så mycket kvar tills studenten!

Det finns ju en ny spotify version, jag skrev om det tidigare idag men jag har fortfarande inte laddat ner den..
Såg att det var en läsare som skrev att det ända man behöver göra för att få den ny versionen är att logga in och ut.. Jag gjorde det men inget hände så jag tror jag går in på spotifys hemsida och hämtar den nya versionen.
Jag spanar in snart igen, då veckans låtar!
Stayed tuned!

Kommentarer
» BS

HAHA första gången du nämner Snoop bloggen :P

2010-05-03 // 20:08:08
» :D

Du som gillar riktig rnb musik, du borde lyssna på jazmine sullivan hennes låt in love with another man. Lyssna lovar hennes röst är skit vacker. Chris Brown lyssnar på henne :)

2010-05-03 // 20:52:39
» Anonym

bääääh haha visste inte att du lyssna på musik som snoop tumen upp :D

2010-05-03 // 22:41:37
» lina

första gången jag sre en bra artist här

HAHAH xD hans debut album va bääääst, Pum pump bäääst :D lyssna :D

2010-05-04 // 13:06:48
URL: http://schitzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback