4/5-10

Shoo blogg:D
Fan vad dum jag är som sitter och dricker trocadero när jag har ont i halsen:bigeyes:
Haha nä men jag har druckit så jävla mycket te att jag vill smaka lite annat också!

Som ni ser sitter jag inte i mitt rum, jag sitter i vardagsrummet.
Jag har faktiskt suttit och pluggat, jag skrev klart en komplettering för Historia B.

Nu ska jag ta och softa lite grann, ska in på youtube och kolla på lite videos! Ska söka på allt från Chris Brown till Big Booty Bitches haha. Ska softa med youtube i litet tag sen ska jag göra mig redo för film:D

Ikväll ska jag nog se på The Express, har hört att den är riktigt bra.
Den verkar bra i alla fall!
Ska fan se på den ikväll! Det är ett måste!
Btw, den är baserad på en sann historia.

Kommentarer
» farre

vad tycker du om alla " Baseball jacket" alla bloggare har börjat köpa o vanliga flickor.

2010-05-04 // 22:16:34
URL: http://dejavu.blogg.se/
» JD

kolla in themidnightbeast om du inte redan sett dem, lol!

2010-05-05 // 11:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback