6/5-10

Shoo blogg:D

Det är Bryan här, Din Tjejs Favoritbloggare, Mr.Do it for the ladies!
Fett chill med sol jue, jag blir glaaad brä haha!
När jag kom hem från skolan så gick jag inte hem direkt om ni förstår vad jag menar haha.
Jag satte mig ute på gården och tog det lugnt i solen... Satt ute på gården i typ en halvtimma.
Jag kopplade av, lyssnade på musik och tänkte på lite saker. Riktigt skön var det.. Ingen stress you know..
Nu är jag helt utvilad och softar i mitt rum! Jag pumpar skön musik i högvolym ska ni veta:D
Just nu spelas Face drop med Sean Kingston och den blir man ju glad av, riktig sommar låt haha.
Ska fixa något att käka sen ska jag röra mig till gymmet.

I FEEL GOOD TODAY:D
Haha lite lallar bilder!
Men hur som helst, när jag ska till gymmet tänker jag köpa två Comviq Kompis för 75kr.
En för mig och en för en av mina läsare!
Jag spanar in med koden när jag är hemma från gymmet så se till att du spanar in bloggen ofta nu så du hinner skriva in koden först!:D

Kommentarer
» BS

haha, fan va nice, de e nästan dags att fylla på så.. :P

2010-05-06 // 16:57:32
» Anonym

Om 19dagar så har du ju haft din blogg i ett år, ska du inte fixa nåt elläh :D

2010-05-06 // 19:28:03
» Anonym

vill ba säga att du har as fina läppar:)

2010-05-06 // 19:41:02
» JD

LMAO, roliga bilder :p

2010-05-06 // 19:56:49
» nicho

hehe du verkar iaf ta god tip på dig :p

2010-05-06 // 20:54:40
URL: http://nichow.blogg.se/
» luandaa

vart köper du dina kepsar ..?

du är skiit fina !

diggar din stil :D

2010-05-07 // 00:09:01
URL: http://luandaazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback