Basket i GBG!?

Owi, fräsch bild eller hur:P
Jag har bara en kort fråga till er läsare som vet något om detta.
Jag har några kompisar som är nere i GBG nu. Vissa av kompisarna som är där är basketspelare och åkte ner dit med laget och andra åkte bara ner dit för att du kolla på..

Det ända jag vet att det är en turnering som spelas varje år, men är turneringen känd eller?
Asså kommer det lag utanför Sverige också eller?

Vore nice om någon kunde förklara lite för mig vad hela den här grejen handlar om för jag har inte en eller två kompisar som är där borta just nu utan jag har typ 10 polare som är där:P
Fan får lite ångest, vill också vara där, det verkar tungt..
Fick ett sms av en som skrev att det är fullt med snygga tjejer också ahhah, han blev helt tokig..

Kommentarer
» BS

Det Göteborgs basketfestival som äger rum, Europas största basketturnering för ungdomar ;)



http://www.basketballfestival.se/

2010-05-13 // 18:54:31
» Anonym

stockholmarna e hääär :D woohooo roligt att träffa kompisarna igen :D ja då basketfestivalen e ganska känd här i gbg actully im on way to go watch em play in a min !

2010-05-13 // 19:06:04
URL: http://gloriify.blogspot.com/
» Anonym

kan du inte svara på resten utav frågorna snart?

2010-05-13 // 19:24:03
» Anonym

när kmr svaren del två, på frågestunden? :)

2010-05-13 // 19:33:10
» Anonym

yes den är känd, och hell yeah det finns brudar där

2010-05-13 // 19:55:55
» Anonym

vart har du köpt dina vita nike skor med kardborreband? Min pojkvän fyller år snart och jag skulle vilja köpa dom , så detvore jätte snällt om du kunde svara . (:



btw din blogg är TUUUUNG , creeds to you dude for doing your own thing !

2010-05-13 // 20:10:48
» LIZA (Your sister)

Har du någon gång varit i uganda?

och kan du prata det i en video inlägg och ryssland eller varit där?



och dina systar har båda blogg? varför började liza aldrig!

2010-05-13 // 20:15:12
URL: http://london.
» Basket proffs är där nu blogg från mobile

Har du någon gång varit i uganda?

och kan du prata det i en video inlägg och ryssland eller varit där?



och dina systar har båda blogg? varför började liza aldrig!



va tvungen med namnet du svarar aldrig annars! eller så tar du bara de "intresantatste"



+ vf hatar du rihanna? illiminati, vet du äns vad illuminati är för något?

2010-05-13 // 20:16:34
» nicho

det är en av sveriges största cup faktiskt om inte DEN största. Känner även väldigt många som är med där nu , tyvär så är inte vårat lag med utan vi kör i en cup i Solna istället som dock har lite bättre lag.



Och fan, har också hört att det är fullt med´ snygga tjejer där haaha. En av mina kompisar sa att han inte sätt en enda ful tjej på hela resan, nu vill jag verkligen dit asså haha! ;D

2010-05-14 // 00:41:39
URL: http://nichow.blogg.se/
» kashey

basketfestivalen menar du och ja det kmr lag från hela europa.. man är där 5 dagar, skulle va med detta året men slutade basketen som jag ångrar... but det e skit roligt och katter överallt haha, N det är fest på fre/lör i think:)

2010-05-14 // 15:18:26
URL: http://dupaafly.devote.se
» Anonym

bryan åk ner dit imrogon, det är lag utanför sverige också som kommer, du ska se neger tjejerna abooooow värsta kroppen, DOM EEEE SKIT SNYGGGA!. killarna med jag lovar dig åk ner dit imorgon . det är skit känt

2010-05-14 // 19:45:57
URL: http://dejavu.blogg.se/
» Monaaa

kom hit nu !! skönaste känslan här i göteborg, lätt värt att åka hit :)

2010-05-14 // 23:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback