BRYAN J - LET ME TAKE YOU OUT

Bryan J kommer ta tjejerna med storm!

För två dagar sen var det en läsare som kommenterade och tipsade mig om låten,
Let Me Take You Out.
Jag hade faktiskt inte hört den tidigare, jag hade inte ens någon aning om vem artisten var.
Men en sak var jag säker på, låten var och är riktigt najs!
Jag blev tipsad om låten för två dagar sen och nu två dagar senare har musikvideon släppts.

Jag diggar den här artisten fett mycket redan haha, jag har bara hört en låt av honom men det räcker för att jag kan säga att jag diggar honom. Fan, den här låten är ju för najs, en riktig hitlåt jue!

Den här snubben är ny i musikvärlden och har precis skrivit på ett grymt kontrakt.
Jag diggar honom extra mycket för att vi har samma namn haha;)
Nä men seriöst, han har en bra röst och om han tänker komma med flera sånna här låtar så kan jag redan nu säga att han kommer vara bland mina favoritartister.

Jag driver inte men jag har redan fastnat för låten..
Den har en skön handling också, titeln säger ju allt.. Let me take you out alltså låt mig bjuda ut dig.
Om inte Bryan J får take you out.. Får jag det då?:blush:
Jag kommer ge er mer fakta om Bryan J under de kommande dagarna.
Ingen stress, under tiden kan ni pumpa låten Let me take you out:)
Jag kan slå vad om att alla kommer uppdatera sin status på facebook,
eller typ heta Let me take you out på msn hahah:D

Kommentarer
» Anonym

skööööööööööööööööööön som fan!

2010-05-20 // 23:26:06
» lisa

bästa låten just nu! love him!

2010-05-21 // 01:04:43
URL: http://sumthin.blogg.se/
» naash

faan vaa cuteeeeeeeee

2010-05-21 // 01:06:03
» Anonym

Tjena bryan! M här igen, som tipsade om "july" med drake. Har två nya låtar som jag kan lova att du kommer älska.

Den första är: Jaheim - Ain't Leavin Without You ft. Jadakiss



den andra är: Charlie Wilson - Cant live without you



peace bro! glöm inte att skriva om mig om bloggen sen

2010-05-21 // 02:49:44
» M

påtal om Jahem, "finding my way" är oxå galen!

2010-05-21 // 02:53:39
» NATTI INLÄGG

Asso har du lagt dig eller är du fortfarande uppe ??? Kan inte sova utan ditt "natti-inlägg" juuu, BRYAN, where you aaat ?? Klockan är fan 04:26 and I'm still waitiiiing !!! Du får fan ta och skriva ett natti inlägg på morgonen isåfall för jag ska ha mitt natti inlägg !!!!!!



Puss puss och godnatt =) <3

2010-05-21 // 04:27:34
» Anonym

2010-05-21 // 08:38:00
» Jag som tipsade om Låten Let me take you out

Bryan... Bryan j kommer ifrån atlanta och dom 3 andra killarna som sjunger med likaså, Dom 3 killarna är en grupp Som heter Travis porter Alla vet vem dom är i Atlanta osv så dom är inte okända:)

2010-05-21 // 08:40:32
» Anonym

bryan j - hello är med bra :)

2010-05-21 // 10:48:04
» Anonym

han är söt låten är bra men musikvideon är barnslig

2010-05-25 // 09:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback