Bryan tipsar musik!!!

Shoo Blooggeen!:D
Jag hade träning imorse och jag antar att ni läste sista inlägget jag skrev igår.
Jag skrev att jag skulle dra till gymmet efter min träning men så blev det inte haha.
Är så jävla trött så tänker bara ta det lungt asså, ändå rätt skönt att softa hemma nu när det är grått ute.. Innan jag börjar softa så ska jag åka och möta upp en kompis en snabbis och efter det är det softish som gäller.

Men anyways, ni ser ju själva att rubriken heter Bryan tipsar musik!!!
Jag tänker bjuda er på en riktigt skön låt som ni säkert kommer att fastna för.
Refrängen har jag redan gått runt och sjungit för mig själv hela dagen:P
Jag antar att ni inte missade tjejen i musikvideon, det går väl inte ens att missa henne hhaha.
Hon är föör najs ju:thumbup:
It’s in the morning I wanna touch 
It’s in the morning I wanna love you 
It’s in the morning no interruptions 
It’s in the morning, Sex in the morning

Robin Thicke... en riktigt grym artist! Diggar hans musik.

Kommentarer
» K

Tipsar att du ska lyssna på låten Trey Songz - Already Taken om du nu inte redan hört den.

2010-05-13 // 16:43:39
» Anonym

Asså låten är bra men jag vet inte vrf jag blir äcklad av den där vita snubben.. Känns som om han e sliskig 40 åring som smeker en 17 åring liksom..



iförsig gör ju snoop också det men ändå

2010-05-13 // 16:47:01
» Anonym

han är bara 33år...

2010-05-13 // 22:27:01
» arg

du kan väl åtminstånde säga vem artisten är låten å allt :S! va är det för tips du säger ju inte ens vem som sjunger å namnet på låten.

2010-05-14 // 01:43:17
» sadde

låten va riktig nice, tjejen va en bomb i videon.. vitingen hade skön röst men jag skulle aldrig tänka mig den rösten till han, asså att han sjunger den haha. sen att snoop kom från ingenstans det va också nice.. diggar snoop (Y)

2010-05-14 // 02:18:12
» sadde

juste, ARG, ser du inte att det står Robin Thicke.. ?:S han sa ju vem artisten va efterbliven haha

2010-05-14 // 02:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback