CRISTIANO RONALDO

Enligt mig och många andra Världens Bästa Fotbollsspelare!
Real Madrid spelade ikväll en mycket viktig match mot Mallorca och man fick inte den starten man hade hoppats på.. Redan efter en kvart fick man baklänges målet mot sig.
Jag fattar inte vad problemet är men Real sätter sig själva i den situationen då de måste kriga och försöka vända på matchen. Det är inte något nytt utan det har skett många gånger de senaste veckorna.
Det jag vill komma fram till är att Real Madrid har en räddare i nöd och namnet är...
Cristiano Ronlado!
Han gjorde nämligen hattrick i kvällens match och drömmen om guldet lever fortfarande!

Innan jag avslutar inlägget vill jag bara säga att om man inte tycker han är bäst så måste jag tyvärr säga att man är en hatare... Hehe, är ledsen att säga så men det är bara sanningen...

Kommentarer
» Anonym

cristiano ronaldo är BÄST!<3

2010-05-05 // 23:56:13
» Anonym

håller med!

2010-05-05 // 23:58:11
» Anonym

Haha asso Bryan älskar du alla eller? För om du inte gör det så är DU en hatare, för det är väl så du tycker att det är ?

2010-05-06 // 12:47:09
» Mariam

Han på bilden är orsaken till varför jag lever. Det är för honom jag andas och det är för honom jag finns. Han är och kommer ALLTID att varamitt liv <3

2010-05-06 // 17:33:56
URL: http://realmadriidcf.blogg.se/
» Anonym

cristiano är bästa spelaren, och sjukt snygg är han också :D!

2010-05-06 // 18:12:31
» Måste läsas(fotbolls älskarna)

Snälla snälla SNÄLLA, är ronaldo bättre än Messi?? Komigen nu jag ber dej!!!



Ring mig okej, när ronaldo gör FYRA MÅL mot arsenal okej? Ring mig.

åå aa det handlar inte om mål blablabla, men det är inte bara mål Messi har gjort.. .jag seriöst får orgasm när jag ser hans show, å jag e en tjej så deeeeet e inget bögigt om det...



Messi är bäst, du kanske inte vill inse de för att vi slog ut er ur CL .. men verkligheten är vad man måste acceptera annars lever man i en heeeeeeeeeelt annan värld.

2010-05-07 // 18:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback