Dagens fråga

Kenbry
Okej jag läste kommentarerna från Dagens fråga igår och det var några stycken som höll med mig och gissar på att Kenza är bland de falskaste bloggarna. Jag känner inte henne, har aldrig träffat henne men som jag skrev igår så tror jag att hon är en liten smygare.. Leker ängel på bloggen osv,
ah ni förstår vad jag menar...

Kolla på mig fan, jag måste vara bland de ärligaste bloggarna om inte den ärligaste haha.:P
Ni vet själva att jag keep it real, om det är något så tar jag oftast upp det här på bloggen så vi kan diskutera om det, jag försöker ge tips och råd för att hjälpa mina läsare om de har problem med något..
Jag delar helt enkelt med mig saker och ting.
Men hon däremot, hon är alldeles för opersonlig i hennes blogg.
Dags att öppna dig lite grann Kenza haha, sluta leka ängel och visa oss den riktiga du!

Men hur som helst, dagens fråga handlar om Kenza och den lyder så här:
Jag tycker att Kenza verkar tro att hon är perfekt.
Hur många håller med mig och hur många håller inte med mig?

Kommentarer
» lina

jag tycker inte hon leker ängel på bloggen, för hade hon gjort de hade hon inte varit öppen om förhållande, sex, p-piller blabla. det jag tror e att hon e bara jävligt proffsig.

likaså kissie har hon en image att behålla, för de är den som hr gett henne jobb och erbjudande, så antagligen: startar hon bloggbråk och skriver skit om personer och förlorar alla erbjudande m.m och får "jobba" med att åka till gran canaria som hora och få 2% v de hon egentligen får.

eller, så håller hon det som det är, kör sig egna race, får pengar, erbjudande, särkad framtid, berömelse och skiter i att sänka till de andras nivå.

för kenza är mkt mkt bättre än de andra, och de säger jag för de hpon sänder ut och för hur mkt smartare hon är, inte för blogginnehållet.

och att hon tror sig för mkt har hon inte visat ngt av i bloggen, du har knappats mött henen IRL och så vitt jag vet så ville du ha henne förrut så hmmm..

säger mycket ;) jag är inget tokigt kenza fan, men man ger props where it fits.

2010-05-19 // 09:51:42
URL: http://schitzo.blogg.se/
» Anonym

FUUUCK YOOOOU BRYAN

2010-05-19 // 10:09:47
» Anonym

BRYYYAAAN DU ÄR ÄCKLIGT FUUUUL

2010-05-19 // 10:11:15
» Lady A

Jag håller inte med dig! Vem säger att alla bloggar måste vara personliga? Det finns ingen lag där det står att bloggar måste vara personliga och att bloggar måste visa den riktiga du. Om hon har valt att hennes blogg ska vara opersonlig och modeinriktad så är hon inte falsk för det? Hon kanske inte vill visa sin personliga sida i bloggen, och det är förståeligt med tanke på att miljontals läser hennes blogg.

2010-05-19 // 10:20:02
» Lady A

Jag håller inte med dig! Vem säger att alla bloggar måste vara personliga? Det finns ingen lag där det står att bloggar måste vara personliga och att bloggar måste visa den riktiga du. Om hon har valt att hennes blogg ska vara opersonlig och modeinriktad så är hon inte falsk för det? Hon kanske inte vill visa sin personliga sida i bloggen, och det är förståeligt med tanke på att miljontals läser hennes blogg.

2010-05-19 // 10:20:52
» BS

Jag är inte säker, men håller med dig.. alltså hon är fin och så, men tjejen tror att hon äger världen haha

2010-05-19 // 10:26:22
» Anonym

asså haru problem med henne asså har hon dissat dig på nåt sätt för du bara håller på dåligt stil

2010-05-19 // 11:13:51
» FEJK

VARFÖR TAR DU BORT MIN KOMMENTAR, DET SVED ALLTSÅ ATT HÖRA ATT MAN E EN FUSKARE! MULLATOBE FUSKAR MED SINA SIFFROR! BARA SÅ ATT NI VET!!

2010-05-19 // 11:29:38
» idah

ja tror inte att du har läst hennes blogg överhuvudtaget eller vet nånting om hennes historia. hennes blogg e tråkig, men d där me att leka ängel osv kan du lägga ner

2010-05-19 // 13:22:15
» Anonym

jaag håller med dig upp till 100 , hon är en riktig smygare leker riktig ängel o får massa pengar o besökare o gratis grejer , annars gör hon så mkt riktig idiot . Har inte något emot henne men hon e tyvär så ,. du e också så jaa ;)

2010-05-19 // 14:39:31
» sofia

hon har ju sagt att hon är nöjd med allt på sig själv, men vaddå det är ju bra med självförtroende :P tyucker fortfarande hon är en skön person. Men lite uppblåst ibland ja

2010-05-19 // 15:15:39
» Anonym

Men om du får mer läsare, då kan du inte vara lika öppen som du är nu. Hon har ju flera stalkers eftersig. Tycker att hon är ganska äkta, kolla längre bak i arkivet ska du få se ;) man kan inte vara jättepersonlig när man har minst 100 tusentals personer som läser ens blogg.

Sluta hata!

BLESS!

2010-05-19 // 15:30:43
» standard

standard hon leker ängel, folk ni är rädda för henne, shiit. Bryan du har helt rätt. Diggar din blogg och du är fööör snygg! :)

2010-05-19 // 19:13:18
» Anonym

och är ju snygg och så men tror inte att hon tycker att hon är perfekt. Men men din blogg äger hennes totalt!!!!!! :D

2010-05-19 // 20:03:33
» m

OKej jag venne om hon är sådära falsk som folk påstår, men alla har sina brister och även om hon verkar som att hon tycketr att hon är perfekt så finns det säkert saker hon tycker är "problem". De är så hos ALLA!

AIGHT ! PEACE! xD

2010-05-19 // 20:28:31
» Anonym

2010-05-19 // 21:29:42
» Sara

Haha Bryan rätta mig om du har fel, är det inte du som alltid brukar snacka om haters and stuff like that? Asså, for real, du skriver att du inte känner henne och ändå så "tror" du att hon är falsk? Hur kan du tro det om någon du inte känner? Är HON opersonlig i sin blogg? Ursäkta mig hon, från skillnad till dig, brukar förklara sig om grejer hon tar upp. Hon kan t ex skriva: ska på ett projekt som är hemlig för tillfället, men jag berättar mer senare, och hon gör det. Du däremot brukar skriva: jag ska göra det där och bla bla bla men jag kan inte berätta om det i bloggen. . . Min fråga till dig är då, varför tar du ens upp det? Du som alltid brukar snacka om hur du inte förstår dig på folk som hatar, det är ju precis vad DU gör nu? Kenza "leker" inte ängel, hon är en mogen tjej som vill uppnå mål i livet. Jag vet inte om det är bloggkrig du försöker starta, om du vill att hon ska skriva om dig och på så sätt länka dig, eller om du helt enkelt vill få fler kommentarer. Vad du än är ute efter så sökte du det på fel sätt. Jag är verkligen besviken på dig Bryan . . . .

2010-05-19 // 21:59:16
» Simoné

Hihi Sara låter som en smygare hon själv. Kommentera under ditt riktiga namn. Osammanhangade text, skriv så folk förstår istället Sara. Bryan har rätt. Kenza är en riktig smygare hon ;)

2010-05-19 // 22:06:40
» Amanda

HAHAHAHAHAHHAA, för att hon rådissade dig när du bombade henne på facebook? HAHAHHAHA

2010-05-23 // 10:21:05
» Fader Joppo

Har några kompisar som gick med henne i skolan, och enligt dem var hon en riktigt vidrig människa. Först riktigt elak emo-unge, och sedan transformerades hon till en kaxig fjortisfitta. Det här var dock flera år sedan så kan inte uttala mig om hur hon är nu. Det intrycket man får av bloggen är ju väldigt positivt tycker jag iaf.

2010-05-23 // 10:37:53
URL: http://faderjoppo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback