Dagens fråga

Dagens fråga handlar om kärlek!
Fick ett meddelande på facebook av en läsare som ville ha tips och råd så jag kände att jag kunde använda det som dagens fråga här på bloggen. Se nu till att hjälpa tjejen, jag vet att ni, mina läsare har något eller några bra tips åt henne.
Hejsan Bryan. Jag vet att du får många meddelanden men kan du snälla hjälpa mig.
Hur ska jag berätta för min kompis att jag är kär i honom?
Det är 50/50 att han också har känslor för mig. Det verkar så ibland eller så är det bara önsketänkande.
Klarar inte av att inte veta längre. Måste säga det, men vet inte hur och när?
Jag vet inte heller om jag vågar säga det face to face till honom:( Ska jag skriva på facebook?
Har du nångång varit i samma sits, hur gjorde du?

Kommentarer
» Saamar

Skriv inte på face de bättre face to face :)

2010-05-26 // 22:03:48
» Miss N

Ta det som känns bäst för dig. Face 2 face är nog bäst men datorn kan vara mycket till hjälp bara du får han o fatta att de inte e något skämt.

good luck!

2010-05-26 // 22:03:53
» Anonym

väldigt svårt, har själv vart med om samma situation /:

2010-05-26 // 22:05:01
» steff

ta det face 2 face.

det är bättre att du säger hur du känner för det kommer bara bli svårare och jobbigare för dig.

för du måste veta hur han känner så du kan gå vidare med ditt liv.

2010-05-26 // 22:08:51
» Amina

Om du och han har en bra lektion så borde du först kanske ge peakar, alltså små tecken som typ " tror du att du skulle kunna va tsm med mig , bara i skoj" och liknande frågor. sen så skulle jag tagit det i facebook, då kan tänka igenom det man skriver, för om du tar det face to face så kan det bli så att du råkar säga saker som du kanske ångrar efter. Lycka till !

2010-05-26 // 22:10:44
» Amina

Relation*

2010-05-26 // 22:11:22
» Berwari

Jag tycker hon ska fråga honom om de kan träffas o ta en fika eller bara att ses. Sedan kan hon berätta för honon vad hon tycker om honom. Då komemr hon säkert få ett svar. Visst kan det vara svårt. Men hon ska inte vara blygg o att hon ska våga. MVH berwari

2010-05-26 // 22:14:20
URL: http://hej
» sofia

face 2 face absolut haha. Du borde bara vara rak på sak och säga som det är.. förstpr om det är svårt och kanske pinsamt om han inte känner detsamma. Men vad har du att förlora.. om han känner detsamma så blir du ju säkert skitglad :) om han inte känner det samma så är det väll antagligen meningen att det ska vara så. Lyyycka till!

2010-05-26 // 22:16:34
» erikssson

Smartast är nog inte att ta det på fb.. finns ju en risk med att de inte är han och de kan bli ganska jobbigt. Bäst är att ta det face 2 face eller om du kan ringa till honom och säga det. Du borde nog berätta det iallafall, för då vet du och i värsta fall om du inte får det besvarat kan du gå vidare. Men gooo for it, vrf skulle ha inte besvara det?

2010-05-26 // 22:30:31
URL: http://nanneb.blogg.se/
» BS

Så pass seriösa grejer ska man inte ta på facebook.. ta det efter skolan då ni kan prata ostört. Men det är viktigt att tala om det, för du kan inte förlora på att göra det. Det som kan hända är att han gillar dig, eller så gör han inte det, och då är det bara att gå vidare.

2010-05-26 // 22:34:06
» J

bryan sexigaste låten just nu som du borde lyssna in på innan du somnar ikväll är sex room med trey songz och luda.

2010-05-26 // 23:43:32
» Amelie

Har varit med om samma sak! jag sa faktiskt det face to face, men killen kände inte samma sak tillbaka, fast kom ihåg att det alltid är bra att ta chansen oavsett vad han vill, för då har du fått ut det och det kan kännas riktigt skönt. Och allting händer för en anledning. Tycker du borde ta chansen :) var aldrig rädd över att säga det du känner, lycka till! :D

2010-05-27 // 00:05:12
» JG

face 2 face, då blir det som om man känner varanndra mera när man är ihop :)

2010-05-27 // 07:05:06
» farre

pss veckans låt borde ha varit Ludacris - My Chick Bad ft. Nicki Minaj

2010-05-27 // 12:04:10
URL: http://dejavu.blogg.se/
» farre

eller Fabolous - Diamonds ft. Young Jeezy

2010-05-27 // 12:06:08
URL: http://dejavu.blogg.se/
» Anonym

du behöver inte säga det rätt ut kanske... börja med att krama/röra honom lite mer än du brukar och se hur han reagerar :)

2010-05-27 // 20:56:08
» Anonym

HAHAHAHAHAHAAH RÖR HANS GREJ OM HAN FÅR STÅNG DE BETYDER HAN DIGGAR DIG OM INTE DE BETYDER DU E FUL ..........INTE SVARET TILL DIN FRÅGA MEN OM DU KMR LÄNGRE MED FÖRHÅLLANDER DÅ DE HJÄLPER GROVT HAHAHA DE LUNGT DU BEHÖVER INTE TACKA PÖÖS

2010-05-28 // 00:35:57
» Anonym

HALÅÅ, FRÅGESTUND DEL 3 DÅÅÅHH?!

2010-05-28 // 18:34:03
» tatiana

gumman du ska göra det som känns bäst för dejj. du kan inte lyssna på vad alla andra tycker du måste lyssna på vad ditt hjärta säger. men om jag var dej så hade jag inte skrivit på facebook jag hade ringt honom och berättat..men som sagt gör det som känns bäst

2010-05-28 // 21:38:30
» Bella

Jag håller med Tatiana.. Gör vad som känns bäst för dig.. Lyssna på ditt hjärta! Jag har vart med om samma sak.. Min killkompis var min första kärlek.. Jag kände att jag inte kunde bära på såna starka känslor, så jag sa till honom face 2 face.. som tur var så kände han likadant.. Aså man vet aldrig om man aldrig chansar.. Låt det inte bli något du kommer ångra! Life is 2 short.. För mig blev det inte långvarigt (det kanske blir så för dig) men jag har aldrig ångrat att jag hade berättat vad jag kände för honom..Bättre att beträtta istället för att alltid tänka what if och inte kunna fortsätta leva ditt liv! Lycka till!

2010-05-30 // 00:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback