Fan vad gött!

Shoo blogg!
Tidigare idag skrev jag att jag skulle köpa ett par nya solbrillor från MQ och som ni ser på bilden så gjorde jag det. Jag hade tur eftersom det bara fanns ett par kvar i den här modellen!
Efter att jag köpt brillorna åkte jag till min match och på tal om matchen så ska jag säga att det gick riktigt bra!
Vi vann och jag gjorde faktiskt två mål. Första målet var riktigt najs, jag klackade in bollen;)
Jag är på fett bra humör nu asså, jag mår alltid bra när jag gör mål och ännu bättre när laget vinner så klart!
Jag skulle kunna messa någon tjej nu från ingenstans och ba; Jag vill ba veta att du är fett söt baby!

Haha så glad är jag just nu. Fan vad skönt det känns..
Jag har köpt brillorna jag har gått runt och tänkt på i en hel vecka, det har varit skit skönt väder hela dagen, jag gjorde två mål idag, vi vann matchen, jag åt gratis på MAX med Danne och Tumme efter matchen haha.
Jag har haft en riktigt skön dag men jag skulle aldrig kunna vara på så här bra humör om inte solen sken idag!

Värmen och solen får mig alltid på bra humör!:)
Åhhh jag mår så bra just nu, någon som vill träffas haha?

Kommentarer
» Danny

Najjs dag Bryan;)

kan int du lägga in en till video på en match du spelat? roligt att kolla på ;)



Asbra blogg btw :) <3

2010-05-15 // 20:44:36
» BS

haha kul att du mår bra ;) snygga solglasögon... gratis på max? nån är känd haha :P

2010-05-15 // 21:34:18
» amilia

jag vill gärna träffas Bryan ;)

2010-05-15 // 21:40:49
» Anonym

Filma du matchen???

2010-05-15 // 21:42:03
» Bling

Har du riktiga örhänge eller är det bara magnet? :D

2010-05-15 // 22:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback