FREDAG

Hey på er alla söta och sköna läsare!
Bryan häär, Din Tjejs Favorit Bloggare, Mr.Do it for the ladies.

Som ni märker är det här mitt första inlägg för idag.
Jag hade typ ingen skola idag, vi hade inga lektioner... Man fick välja vad man ville jobba med.
Krigade som fan för att gå upp ur sängen imorse haha, fett onödigt jue.. Jag kunde lika gärna sovit ut mig och jobbat med det jag ville hemma!
Men anyways, jag åt lunch i skolan sen åkte jag hem...
Har inte gjort så mycket faktiskt, har bara kollat på tv.
Jag har ätit lite nu, gjorde mig redo för träningen men kan ej träna eftersom jag fortfarande är lite sjuk:|

Men hallåå det är slut på veckan, det är dags för fredagsmyyys:D
Jag kanske, kanske ska på bio ikväll... Får se hur det blir... Annars har jag inget annat planerat faktiskt.
Vad ska ni hitta på ikväll???

Kommentarer
» nicho

om de blir bio för din del, vem hade du tänkt gå med, å vilken film blir de ? ;)

2010-05-07 // 16:13:15
URL: http://nichow.blogg.se/
» anonym

läs kimberlyblevins.blogg.se hon har skrivit om dig i ett inlägg ...

2010-05-07 // 17:22:51
» jennifer

seriöst, du är fan min drömkille!!!

2010-05-08 // 01:22:46
URL: http://jennifergulliksson.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback