Godmorgon

Godmorgon på er!!
Hoppas ni sovit gott, det har jag:)
Shit vad snabbt tiden går, den här bilden kommer jag ihåg att jag tog när jag precis hade börjat i 3an och om mindre än en månad går jag ut 3an!:D

Men anyways, jag vaknade 11:30 så man kan säga att jag vaknade precis.
Jag vaknade av att Pappa ringde mig på mobilen. Mobilen var på ljudlös men jag vaknade av vibrationerna, oftast brukar jag sova så djupt att jag inte hör vibrationerna men den här gången vaknade jag nog för att jag ändå skulle vakna när som helst, vet inte om ni förstår vad jag menade haha men köör bara:P
Är fan lite seg i huvudet haha, inte bra för att jag ska dra till gymmet snart.
Jag ska ta och trycka i mig en bra frukost så kanske segheten försvinner.

Jag vet i alla fall varför jag är lite seg, jag satt ju uppe till halv 2 på natten och kollade på You Got Served.
Det kändes verkligen som att halva Svergie satt och kollade på den haha:P
Men riktigt bra är den, diggar den fett.. Lätt en av mina favoritfilmer..
Hade inte sett den på några år tills igår... Den är riktigt bra, innehåller det mesta.. Dans, kärlek, vänskap och mycket, mycket mer!

Hur många kollade på You Got Served igår natt?
Och hur många diggar filmen lika mycket som mig?:)

Kommentarer
» nicho

hehe såg också filmen igår ;D fööör sköön, lätt en av dom skönaste filmerna ^^

2010-05-09 // 12:00:36
URL: http://nichow.blogg.se/
» nicho

asså bryan äre bara jag eller är Meagan Good (beautifull i filmen) bara hur jävla fiin som helst? haha asså varje gång man såg henne ville jag bara skrika asså :p

2010-05-09 // 13:16:20
URL: http://nichow.blogg.se/
» Anonym

haha det var faktiskt en läskig grej som hade hänt mig , jag satt vid datorn o kände att allting var tråkigt så jag kollade igenom några bra filmer sen hittar jag you got served på youtube så jag sökte den direkt på movieonline o kollade typ halva filmen sen orkade jag inte mer så jag stängde av filmen o skulle kolla senare på kvällen :D sen kollade jag på två matcher barcas match o reals match efter det bläddrade jag bara tvn lite snabbt sen såg jag att you got served var på tv o det var exakt där jag slutade :O haha aja ingen fattar men det var lite skumt

2010-05-09 // 13:21:28
» Anonym

jaag såg den igår! så bra<3



haha anonym..jag fattar!! Fett läskigt ju :O

2010-05-09 // 13:34:12
» Anonym

jag såg den igår, halåå man grät ju när den där lill saint fan heter dog. Aså gråter varenda gång jag ser den även om ja sett den typ 7 gånger.

2010-05-09 // 14:42:06
» JD

Haha du ser nästan lika dan ut xD hot, hot, hot!

2010-05-09 // 14:49:52
» Anonym

haha aa såg den, döööör för den filmen

2010-05-09 // 15:23:03
» sa

ja, filmen e så bra!<3

2010-05-09 // 16:03:11
» farah

jag såg den:D grymt skön film

2010-05-09 // 20:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback