Godmorgon

2008
Godmorgon på er alla!

Vaknade fem över sju och det första jag hörde var Jakob Öqvists röst. Haha, ni vet han från The Voice.
Mamma sätter alltid på Vakna Med The Voice i vardagsrummet så när jag ligger i sängen i mitt rum så hör jag alltid på vad de snackar om:P Ibland brukar jag vara fett trött och när jag hör deras röster och hör hur de skrattar så kan jag bli irriterad ibland, brukar säga till Morsan att sänka volymen då.
Men idag var det inga problem att Vakna Med The Voice haha, de spelade precis upp Jason Derulos In My Head och det är ju najs, diggar den låten så jag blev lite pigg nu!

Ska upp från sängen nu, äta en liten frukost, borsta tänderna, byta om och röra mig till skolan!

Hur många här brukar ens kolla på Vakna Med The Voice??
Jag brukar som sagt inte sitta och kolla men det är på i vardagsrummet så jag hör alltid vad de snackar om, så man kan säga att jag lyssnar på det men jag kollar inte haha.. ah ni förstår:P

Kommentarer
» Natalie

jag kollar på den nu :D

2010-05-10 // 08:05:05
» BS

jag lyssnar också på den, på radion direkt när jag vaknar haha

2010-05-10 // 09:22:45
» JD

Jag brukade kolla förut när jag hade hemundervisning, men nu har jag tröttnat, ogillar dem skarpt. Jag vill ha Özz tillbaks!

2010-05-10 // 11:27:00
» BS

15.15 slutade jag... :/

2010-05-10 // 16:32:10
» Anonym

dom e bara irriterande när dom pratar så jävla mycket.

2010-05-10 // 20:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback