Godmorgon

Klockan är snart halv 1 och jag vaknade precis, igår var jag ute till typ klockan 2 på natten.

Nech körde till mig med sin bil och tanken var att vi bara skulle sälja en biljett till en person, det gjorde vi också men efter vi hade gjort det så satt vi kvar i bilen, lyssnade på musik och snackade.

Det var chill, vi parkerade bilen vid min gård, satt som sagt i den och snackade om allt möjligt.. Fotboll, skolan.. ah ni förstår men det vi snackade mest om var tjejer... Vi satt i bilen och snackade fan i över 2 timmar.
När jag kom hem somnade jag direkt fan, hade snackat så mycket att jag blev trött till slut:P

Sen innan vi skulle hem såg vi två tjejer, ena tjejen känner jag och de skulle hemmåt så vi skjutsade hem de.
Gissa vart de hade varit klockan 1 på natten? Gymmet! Vilka sköna tjejer eller hur hhaha, sånt gillar jag.

Men, men! Nu ska jag äta frukost börjar bli hungrig..
Ahh, juste.. Jag har ingen skola idag hha! Hur många hade inte eller har skola idag????

Kommentarer
» nicho

hahaha sköna tjeje asså! :D gymmet kl 1 på natten :p man skulle ju kunna tro att om tjejer är ute så sent så har dom förmodligen vart på nå fest eller krök, men haha shit ;D Sånt är sjukt nice tjejer :D



Å bryan, vi alla är lediga hehe ;) eftersom att det är "klämdag" å de betyder att eftersom att vi alla va lediga på torsdan så känner lärarna typ inte för att börja jobba igen på freda, onödit lixom =D

2010-05-14 // 13:29:37
URL: http://nichow.blogg.se/
» BS

Jag har inte heller skola idag,, ;D

2010-05-14 // 14:28:29
» MariamRonaldosFru

Jag har inte haft skola i TRE dagar, onsdag torsdag och fredag ! :D Men det är bra för i onsdags fick jag en tiokilosklubba i ansiktet så blödde i två dagar och har väääärsta blåtira :S

» Anonym

hade inte heller skola idag :)

2010-05-14 // 21:51:52
» saraa :)

jag va ledig i TRE dagar :D ons, tors och fre!!!!!

hela våran skola va de :D:D:D:D

hihiihih :D

2010-05-15 // 16:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback