Godmorgon

Godmorgon på er!
Hoppas ni sovit gott, det har jag:)
Mamma väckte mig 08:30 för att jag ska till gymmet med pops. Hade jag satt på alarmet hade jag inte vaknat så därför väckte Mamma mig hehe. Jag är oväntat pigg, när jag la mig igår trodde jag aldrig att jag skulle orka vakna så tidigt.
Men anyways, jag ska som sagt snart rulla till gymmet men först ska jag äta frukost.

Efter att jag har gymmat ska jag åka in till stan, eller först ska jag hem och byta om.
Ni kommer väl ihåg vad som hände förra veckan? Jag ville åka in till stan för att köpa jeans men det blev aldrig av eftersom jag hade fått för mig att stan hade stängt hela dagen men så var det inte haha.

Efter stan ska jag hem för att kolla på fotboll, det är sista omgången i Premier League idag.
Ligan avgörs idag, ligaguldet är mellan Chelsea och United.. Vi får väl se vem som tar hem guldet.
Så dagens matcher får jag bara inte missa, alltid kul att se när det laget som vunnit ligan firar på plan!

Till alla er fotbollsälskare, idag avgörs som sagt Premier League...
Vilket lag tror du slutar på första plats?
Chelsea eller Manchester United?

Kommentarer
» BS

Känns som att chelsea kommer ta hem det..

2010-05-08 // 10:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback