Go'natt

Dagen börjar närma sig sitt slut och jag tänker lägga mig snart.
Passar på att säga go'natt på er alla söta och sköna läsare som följer min blogg varje dag!
Bjuder er på en riktigt skön låt av Sammie.
Come with me heter den, tryck på play för att lyssna och kolla på den officiella musikvideon.
You Don't Have To Wait 
I Can Ease Your Pain 
You Don't Have To Be Left Out In The Rain 
Don't Just Say You Fed Up Tired Of Love 
Whatever You Need I Got It 
Come With Me 
You Don't Have To Stay Up Waiting By The Phone 
You Don't Have To Ever Feel Like Your Alone 
Don't Just Say You Fed Up Tired Of Love 
Whatever You Need I Got It Come With Me

Kom med mig...♥

Kommentarer
» Sara

Din inlägg är tråkiga den enda anledningen att jag går in för att du är så jävla snygg !!!

2010-05-06 // 01:01:15
» shamsa

ÄLSKAR LÅTEN!

2010-05-06 // 16:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback