Gotland

Det var faktiskt riktigt najs där borta i Gotland.
När vi kom fram så tog vi det lugnt och kickade lite boll.. Det var två tjejer på planen som jag och min kompis drev med lite grann hehe. Gotländska tjejer haha, shit asså.. fett blyga.

Men hur som helst, senare på kvällen så spelade vi fifa.. Våran lag ledare hade hämtat med sig sitt xbox och spelet FIFA10 så vi lirade det på kvällen, det var för najs haha. Vi körde turnering och de flesta i laget var med och lirade.

Dagen vi skulle spela match var det galet soligt! Fyfan vad skönt det var.
Jag låg och solade tills min tränare sa till mig att gå till skuggan och vila istället haha, det var så fuckin varmt och skönt.. Jag gick runt utan t-shirt så nu är jag fett brun på kroppen också och inte bara ansiktet:)

Sen var det dags för match! Det var ju anledningen till att vi åkte till Gotland.
Vi vann med 2 mål mot 1 och självklart gjorde man mål.
Fick en passning när jag stod utanför straffområdet med ryggen mot mål. Gjorde en first touch och kom ifrån min motståndare, tog ett till steg åt sidan och sköt mot första stolpen istället för bortre;)
Fan jag ville få det målet på film men Mamma kan inte åka ända till Gotland för att spela in liksom..
Jag blev utvald till matchens lirare i mitt lag och fick ett litet pris faktiskt. Det var inte värsta grejen men jag fick en liten intersport väska som man brukar lägga in sina fotbollsskor:)

Men jag ska komma till punkt nu... Gotland resan var najs, den var najs hehe.
Och juste, haha när vi satt på tåget på väg hem från Nynäshamn så hände en rolig grej.
Jakob en snubbe från laget hade inget sl kort med sig så när kontrollanterna kom fick han panik men så kom han på att han kunde fixa en biljett genom att skicka ett sms. Det gjorde han också men han fick betala 60kr för sin biljett istället för 30kr. Han är under 18 så egentligen skulle han betalat 30kr men kontrollanten gav honom fel nr så 60kr betalade han, alltså 30kr mer än vad han egentligen skulle behöva. Så han blev fett sur, vi andra bara garvade och drev sönder.. Vi ba, shit.. Det luktar bränt här:P Det roliga var att Tomas en annan snubbe från laget egentligen också skulle vara tvungen att betala via sms men hans mobil dog exakt när han skulle messa så kontrollanterna lät honom komma undan, det fick Jakob att bli ännu mer sur haha:D
Mera bilder finns på facebook.
PEACE

Kommentarer
» Anonym

pojkallsvenskan elr?:)

2010-05-25 // 16:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback