Groupie vs Gold digger

Jag har kanalen VH1 men det finns olika VH1 kanaler som tex. MTV, MTV2 osv.
Fan att jag inte har den här VH1 kanalen för då hade jag suttit framför tvn hela dagen och kollat på den nya serien Basketball Wives som sänds i USA nu. Programmet handlar om fruar till NBA spelare.
En riktigt najs reality show som vi i sverige tyvärr missar:|

I det här klippet händer det grejer! En latina stöter på frun till en basketspelare som hon hållt på med!
Tryck på play och kolla vad som händer..
Fan vad synd, jag gick in på hemsidan för att kolla om man kanske kan följa serien på webben.
Det kan man! Men inte vi som bor i Sverige.. Asså oooooh. Testa själva det kommer ej funka.
http://www.vh1.com/shows/basketball_wives/series.jhtml

Kommentarer
» Catfightlover

Hahahahaha!! Älskar catfights :d

2010-05-08 // 11:12:54
» Anonym

Ser ut som min family reunion wtf? ;O

2010-05-08 // 14:00:20
» Anonym

det funkade på mig.... :s såg första avsnittet, inte så kul egentligen!

2010-05-08 // 20:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback