Härligt

Har suttit ute på gården och softat.
Satt ute med laptopen och laddade ner nya sköna låtar! Fan nu har jag över 50 nya asskön låtar:)
Dags att uppdatera ipoden asså haha.
Fan vad skönt det var att sitta ute och ba ta det lungt, jag var inne på facebook när jag satt ute på gården men chattade inte så mycket eftersom jag var upptagen med att ladda ner musik!

Jag försökte fan ta lite bilder med webcamen men bilderna blev typ helt vita eftersom solen sken som fan:P
Solen bländade typ camen haha.

Aja, nu ska jag möta upp Nebben. Vi ska dra till gymmet och pumpa lite.
Checkar in senare, då med veckans låtar!

Kommentarer
» Natta

Låter nice:) Det är så skönt när man har iPoden full med nya frächa låtar att lyssna på!

2010-05-17 // 17:09:55
» gg

aaboo ett sköt jag ska göra läxan idag på balkogen:)

2010-05-17 // 17:22:14
» Anonym

vart ska du tillbringa din sommar bryan? :)

kommer du till göteborg? :D

2010-05-17 // 17:26:55
» sadde

bryan, gå in på www.uchris.com... det nya mixtapet "fan of a fan" har kommit ut chris brown ft. tyga!!!! du kan ladda ner den där. kom ihåg att du fått de från mig /sadde :D

2010-05-17 // 17:50:49
» Anonym

bryan, gå in på www.uchris.com... det nya mixtapet "fan of a fan" har kommit ut chris brown ft. tyga!!!! du kan ladda ner den där. kom ihåg att du fått de från mig /sadde :D

2010-05-17 // 17:51:15
» Andrea

palla va så fucking gullig hela tideeeeeeeen :((((

2010-05-17 // 20:01:20
URL: http://andreagasiun.devote.se
» Anonym

asså shit får damp. varför kan man inte kolla på någon annan månad på din blogg? kommer upp nått skrip varning. sen cpar internet -,. fan haru vrius eller

2010-05-17 // 20:42:38
» NLR

Tja Bryan!



Jag minns att när du fyllde år fick du en blackberry jag har haft min liggandes hemma i snart ett år och vet ej hur man använder den eller jo typ men när det gäller internet och så har laddat ner både facebook och twitter som applikation men ändå kan jag inte använda de som vanligt utan måste gå in på hemsidan på browser. Skulle verkligen uppskatta din hjälp hör gärna av dig med svar till [email protected].



Tack!

2010-05-17 // 22:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback