I need LOVE

Kom att tänka på den här låten från ingenstans...
Har suttit och lyssnat på den i ett tag nu. Fett skön är den. En riktig klassiker...
Diggar videon också, den är från 1987 och jag tycker den är cool haha. Kolla kläderna liksom:P
Några sköna meningar ur låten som jag gillar..
for the first time in my life, I see I need love
I had played with many hearts, and I'm not saying no names
whispering I love you and I'll always be here
And if you know who you are why don't you make yourself seen

Kommentarer
» n

Asså bryan din blogg är knaas varje gång jag kommer in här så blir min data helt fucked up :) hähä vet inte om de bara är så för mig men tänkte bara så du veet. diggar din blogg annars :)

2010-05-03 // 15:53:19
» feliicia

hahaahhahaa omg, vare inte du som nysss sa att man e tråkig om man lyssnar på old school ? tänk dig för innann du säger grejer..

2010-05-03 // 19:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback