Igååår

Sho blogg.

Det blev inte så många inlägg igår mycket pga att jag inte var hemma så mycket.
På dagen var jag och mötte upp några med en kompis, sen köpte jag ett par chinos.
När jag kom hem åt jag och åkte iväg till träningen, efter träningen åkte jag hem för att byta om och göra mig redo för att fiestaa haha. Vi hade klass skiva igår och det var riktigt najs haha.
Jag var hemma vid två tiden, jag skulle lätt vilja stanna kvar längre och dansa haha men jag var tvungen att röra mig hemmåt tidigare än de andra eftersom jag har match idag.

Jag spanar in snart igen.

Kommentarer
» BS

Fan va kul! :D

2010-05-15 // 12:23:07
» Nataly

en fråga bryan! har för mig att du tycker om långa tjejer :) men om du nu fick välja skulle du ta en tally som inte va så jättefin eller en shorty som ja skitfin ?

great blog har du!

2010-05-15 // 12:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback