Jag vill inte såra dig

Jag har skrivit mycket om kärlek idag så därför passar jag på att bjuda er på en riktigt skön låt och musikvideo från år 2002!
Jag kommer ihåg när jag var mindre... när jag typ var 15 år gammal, jag diggade den här låten fett mycket då och gör det fortfarande.. Den väcker många, många minnen faktiskt...

Fan vad jag älskar sånna här låtar och fan vad jag älskar sånna här musikvideos.
Tryck på play, lyssna och kolla så kommer ni förstå exakt vad jag menar.
Jag blir så kärleksfull när jag lyssnar på den...♥

Kommentarer
» Anonym

du är wb mr coco

2010-05-01 // 20:56:36
» Monita Bonita

Heeej!!

Bryn jag såg att du satt å uptaderade en inlägg om att du är kär eller aa du letar efter henne..

Alltså kolla grejen är jag fattar ingen i världen är alltid lycklig men grejen e om du verkligen krigar för en tjejen den räätta kommer nån dag tro mej jag sj ville ha en kille misslyckade eller blev nått fel jag vet inte vad men den rätt kommer med sin tid och kolla inte alltid på utseende för att insidan är den viktigaste alla killar jag har mör jag brukade bara kolla om utseende va perfekt då va han bra men neej de va fel av mej så kolla på tjejens insida först och där efter aa då kan du oxo kolla på hennes utseende hon måste inte vara världens sexigaste OMG!! men aa tror mej du är inte miss lyckad person oroa dig inte tro mej tjejen du söker efter hon kommer med sin tid och stressa inte de !!!

Take ur time n sorrie that was ma only advice sorriee if u took offense at the i just wanna help !



Good Luck !

2010-05-01 // 21:15:38
URL: http://mooniiitaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback