Löööördag

Fan dåe, jag som skulle åka in till stan och kolla efter jenas!
Jag kan ju fortfarande göra det men grejen är den att jag inte orkar pga det keffa vädret...
Grejen är också den att jag inte orkar sitta inne, vill ut fan haha.
Ska nog möta upp min kusin lite senare då, venne vad vi ska göra men vi får hitta på något...
Asså åh, kan det inte bara vara soligt. Pallar fan inte haha.
Jag är på fett bra humör, jag är pigg, har gymmat imorse och känner mig fit!
Och nu när jag kollar ut genom fönstret vet jag inte riktigt hur jag ska tänka haha.
Det blir kortslutning i mitt huvud, mitt glada humör + det keffa vädret klickar inte...
Vad ska jag göra:bigeyes:
Fotboll börjar klockan 17:00 så det finns verkligen inget att göra!!!
Det får nog bli FIFA haha.

Vi höres!

Eller juste, vad fan tänker ni hitta på idag??
Ska bli kul och veta om ni kommit på något att göra på en lördag som denna...

Kommentarer
» Kebin

Såru vet så spelar united och chelsea imorron kl. 17 inte idag, så de avgörs imorron hehe.

2010-05-08 // 15:21:23
» Anonym

Vad kan man göra en skitdag som den här? Ingenting :(

2010-05-08 // 18:00:03
» Anonym

HAHAHAHA bryan det är ingen premier leauge idag överhuvudtaget...

2010-05-08 // 18:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback