LÖRDAG

Hey på er alla läsare:)
Visst är det bara för nice med sol!

Jag har precis ätit och bytt om, ska röra mig till min match nu men innan det ska jag förbi MQ och köpa ett par nya solbrillor.. Ett par svarta pilotbrilor, de riktigt najsa. När jag var med min kusse förra veckan och köpte ett par jeans så testade jag brillorna men då var jag inte hundra på att jag ville ha de.
Grejen är den att det har gått en vecka nu och jag har gått runt och tänkt på de haha, det tyder ju på att jag vill ha de, att jag gillar de, att jag ångrar mig att jag inte köpte de.. Det fanns bara ett par kvar förra veckan så jag hoppas ingen har köpt de.. Aja, nu ska jag rulla.

Checkar in efter min match, btw jag ska till min kusse efter matchen.
Vet bara inte om jag ska till honom direkt efter matchen eller om jag ska hem först..
Får se hur jag gör men hare bra allesammans:D
Ett tips: Gå ut och njut av vädret!

Kommentarer
» Anonym

Bryan, när kmr svaren på del två frågestunden? :)

2010-05-15 // 13:59:26
» emma

du måste ju säga om du hittade nån tjej haha, dansade du :) SVARA !

2010-05-15 // 14:40:57
» riyana

Kan inte du lägga upp diggys nya låt ?

Den är grym .Här är länken:

http://worldstarhiphop.com/videos/video.php?v=wshhuU9w38P86j1o7vWs

2010-05-15 // 18:57:56
URL: http://fabulousthingsaboutus.blogg.se/
» Nadine

Sv: Ja, det tycker jag att vi borde ;) är väl dags nu hahaha

Kraaaam

2010-05-15 // 20:13:12
URL: http://vivalanadine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback