Ms. Chocolate

Alla söta och sköna läsare jag måste bara säga att Lil Jon är tillbaka!!
Hahah förlåt jag måste bara skratta lite för jag har svårt att ta honom seriöst.
Jag kommer ihåg när jag var mindre och brukade lyssna på hans låtar, han rappade nästan inte utan han skrek bara..Nä men jag diggade fan hans så kallade CRUNK MUSIC!
Vi alla minns låten Get Low med Lil Jon och The East Side Boyz, eller vad sägs om låten SNAP YO FINGERS!!
Ah just precis, ni vet vilken låt jag menar...
Snap you fingers, do the step, you can do it all by your self, let me see you do it!
Haha shit vilken klassiker!
Han är fan speciell den här snubben men tung är han, tung är han!:D

Han skriker ovanligt lite i låten jag tänker bjuda er på nu.
Musikvideon är ny ska ni veta, den släpptes för två dagar sen. R.Kelly och Mario är också med och sjunger!

Den här låten är dedikerad till alla snygga chocolates där ute;)
Vem av er är min Ms. Chocolate då? Hähä.

Kommentarer
» Nadine

Jag är inte chocolate men kanske funkar ändå, hahaha :-D

2010-05-10 // 15:33:02
URL: http://vivalanadine.blogg.se/
» chanelle

omg brayen jag älskar din blogg och jag är lätt din miss chocolate :D :D

2010-05-10 // 15:43:14
» JD

Asså varenda låt med Lil Jon kan jag inte hålla mig för skratt, jag sitter och asgarvar, hans skrik LMAO XD

2010-05-10 // 16:20:45
» nicho

asså den här låten är bara fööör sköön ! :D från början till slut asså ;D

2010-05-10 // 16:51:17
URL: http://nichow.blogg.se/
» Anonym

hahah sen när? vill du inte ha din mamacita från latinamerika. HAHAHA

2010-05-10 // 18:25:13
» Anonym

lyssna lite på notorious BIG för bra asså spec juicy

2010-05-10 // 19:08:10
» J

BRYAN DEN ÄR GAMMAL HAHAHAHAHAHAAAA, FRÅN MARS MEN DEN ÄR FORTFARANDE SKÖN!

2010-05-11 // 14:33:40
» Anonym

J du måste vara seg i huvudet. MUSIKVIDEON är ny skrev bryan! inte att låten var det

2010-05-11 // 16:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback