Music Mode

Shoo blogg:D
Idag har jag laddat ner fett många nya och sköna låtar!

Det började med att jag var hemma och lyssnade på musik, sen fick jag ideén att det var dags att ladda ner lite nya låtar eftersom det var ett bra tag sen jag gjorde det. Så jag började ladda ner några låtar hemma men sen kom jag på att det är fint väder så varför inte sitta ute och göra det?

Jag satte på mig converse utan strumpor:) Jag satte på mig ett par sköna shorts och en enkelt t-shirt.
Sen gick jag ut och satte mig ute på gården med laptopen, riktigt nice var det. Hade på mig brillorna och njöt av det sköna vädret samtidigt som jag laddade ner låtar, var inne på facebook och snackade med grannarna hehe. Jag satt fan ute i över 2 timmar:)

Jag laddade även ner Chris Brown och Tyga's nya mixtape Fan of a Fan.
Mixtapet är grymt bra och är blandat med Rap och RnB låtar.
Tycker alla mina läsare ska ladda ner den!
Klicka här för att ladda ner mixtapet!

Men anyways, skönt med nya låtar fan.
La märke till att jag typ var trött på de flesta låtarna jag har i ipoden.
När jag sitter på tåget spolar jag oftast förbi de flesta låtarna tills en skön låt spelas upp och sånt gillar jag inte, jag ska kunna trycka på play och låta låtarna spelas upp utan att jag hoppas över någon.
Så ikväll vet jag vad jag ska göra, rensa ipoden och fräscha upp den med lite nya och sköna låtar;)

Här har ni en riktigt skön låt som bara måste in i ipoden ikväll haha:D
Visst var den soft:cool:

Kommentarer
» Natta

Visste inte att det skulle släppas idag. Kanske också ska ladda ned det då;) Vi väntar på låtarna Bryan!

2010-05-17 // 21:38:54
» kalle

jaaa vi väntar på veckans låtar bror:)

2010-05-17 // 21:49:28
» Natta

Du, kan du inte komma med lite fler videoinlägg? Inte jättemånga, som du gjorde för ett tag sen;) Men lite nån gång ibland?

Ditt skratt är så gulligt och din röst är bara för skön att lyssna på. Plus att du är jävligt söt, och du har blivit riktigt krallig jue:) Så du kan väl titta in med några fler videoinlägg? Ha en mysig kväkll<3

2010-05-17 // 21:50:43
» Ss.



vad tycker du om svarta tjejer? tycker du dom är attraktiva, vill bara höra din åsikt

2010-05-17 // 23:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback