Nästa, GOTLAND!

Shoo bloggen:D
Jag vet att det kommer som en chock för er läsare eftersom jag inte har skrivit något om det under veckan men jag ska åka till Gotland idag. Åker om någon timme med mitt lag. Vi har match där borta imorgon men vi åker dit idag.. Fett najs jue:) Ser fram emot det eftersom jag aldrig varit i Gotland tidigare.

Jag har så jävla mycket plugg nu så det ända jag ska göra på båten är att läsa, läsa och läsa.
Tänker läsa om religionerna Buddismen och Isalm eftersom jag har en inlämning på Måndag.
Grejen är den att jag kommer hem imorgon kväll så jag kommer inte kunna blogga, just so you know.
Jag har tur eftersom jag kommer hem imorgon kväll och hinner precis till Champions League Finalen.
Det hade varit riktig pain om man hade missat den liksom.. Men som sagt, jag kmr hem imorgon kväll så ni får helt enkelt hålla ut.. Ni kan ju läsa mina gamla inlägg från förra året, det kan ju vara kul haha, eller?
Men anyways... Gotland:D För najs ju haha!
Hur många här har varit där??
Är det najs där borta eller? Jag har fan ingen aning... Berätta lite:)

Kommentarer
» Anonym

Ladda upp film från din förra match innan du gåår!!?

2010-05-21 // 12:55:30
» Natta

Jupp, har vart där två gånger. Det är jättenajs:)

2010-05-21 // 14:09:11
» JD

Oj har du aldrig vart där? jag är där varje sommar.. det är vackert!

2010-05-21 // 18:08:05
» Anonym

en gång as najjs

2010-05-21 // 18:49:50
» BS

Gotland är skitfint! Visby är en skön stad, sköna stränder.. allt är nice!! Längtar tillbaka som fan, typ 8 år sen jag var är..

2010-05-21 // 19:07:01
» anonym

jag läser inte din blogg så ofta så du kanske redan har hört den här låten eller kanske till och med skrivit om den i din blogg men jag rekomenderar starkt 48 bar rap- chris brown den låter lite som super mario i början ;P FANOFAFAN -->DOWNLOAD IT

2010-05-21 // 20:28:30
» M

har aldrig vart där

2010-05-22 // 11:14:19
URL: http://supachics.blogg.se/
» Amanda

har aldrig varit där ..

hoppas du får riktigt kul å massa gött väder :D

lycka till på matchen =)

2010-05-22 // 14:09:21
URL: http://amoriito.blogg.se/
» JT

Nu blir jag riktigt beseviken på mig själv för att jag inte kollade din blogg när jag vakande...

Hade jag vetat hade jag ju lätt kollat på din match, jag bor ju på Gotland...! :(

2010-05-22 // 18:12:32
URL: http://chassiss.blogg.se/
» Anonym

Du borde plugga istället gullet. Hur många träningar har du i veckan ungefär? hinner du med plugg och träning eller blir det stressigt?

2010-05-22 // 20:40:10
» L.A-Nelly

Utan att överdriva... gotland är hemskt ! finns bara massa får överallt :S och vita sten hus ! inget för mig ! jag trivs i storstaden ! btw ... vad är det för arbete du ska göra i buddhismen och islam ? Take care // Leonora

2010-05-22 // 22:29:44
URL: http://liikeastaar.blogg.se/
» Miss M

asså bryan, jag har frågat hundra gånger, men du har inte svarat så nu frågar jag igen. VART bor du?? Några säger Rinkeby, och det roliga är att jag tror att jag såg dig där igår!!! :D snäällaaa svara!!!

2010-05-22 // 22:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback